1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie spielt das Opfer."

"Sie spielt das Opfer."

Çeviri:O kurbanı oynuyor.

June 30, 2017

19 Yorum


ikimavi

Kurbanı oynar mı ??? O nasıl bir çeviridir?


SabineBergmann1

Spielt sie das Opfer? = Kurbani oynar mi?, Ja, sie spielt das Opfer = Evet, o kurbani oynuyor.


Turgay130533

Tam türkceye cevrilirse mağdur daha dogru olur bence


Ali64583

O kurban rolünü oynuyor. Bu sekilde mi?


ferow

İşler ilginçleşiyor


humetin

Sie ist kein Opfer =

Sie ist nicht das Opfer =

Obwohl sie kein Opfer ist, spielt sie das Opfer =


SabineBergmann1

O bir kurban değıl. O kurbağı değıl. Kurban olmasa ragmen, kurbanı oynuyor


humetin
  1. Eigentlich ist sie kein Opfer, aber sie spielt das Opfer =

  2. Sie ist nicht das Opfer, das im Krankenhaus ist, sie spielt nur das Opfer =


SabineBergmann1

Aslında o bir kurban değil, ama kurbanı oynuyor Hastanede olmanın kurbanı değil, sadece kurbanı oynuyor


humetin

Sie ist Schauspielerin, sie spielt das Opfer =


SabineBergmann1

Oyuncu, kurbanı oynuyor


SaidDemirh

ceviri orijinalmis


Doga968655

Bu nasil bir doru ve cevaptir cok sacma


Qualgeist

"O, haksızlığa uğramışı (kurbanı) oynuyor."


RdvanBLL

Ben olayı anladım bir dil öğrenirken digerini unutturmak için programı ayarlamışlar sonra almancadan Türkçe öğreneceğiz sizi gidi sizi


Burhan215478

Buradaki Opfer mağdur anlamında kullanılmış olabilir mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.