1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Go anywhere you want to."

"Go anywhere you want to."

Tłumaczenie:Idź gdziekolwiek chcesz.

March 24, 2014

39 komentarzy


Trybik123

Nie wystarczy "go anywhere you want"? Musi byc z dodatkiem "to" ?


WarsawWill

Tak, wystarczy. Obie są dobrze.

"You can go anywhere you want (to)"

"I'll go anywhere you want (me to)"


Gosia26

Dlaczego na końcu jest to?


WarsawWill

Pełna wersja:
"Go anywhere you want to go"

Krótka wersja:
"Go anywhere you want to"
(= "want to go")

Nawet krótszej wersji:
"Go any where you want"
(= "want to go")

Po "anywhere, anything, anybody" "to" jest opcjalny, ale zwykle to obowiązkowy:

It's time to go bed"
"I don't want to"


is0990

No właśnie .


Kiniu47

Go to. Idź do


Ambrozjaq

W takim razie nie powinno być razem? Czemu jest rozdzielone w zdaniu?


Kiniu47

Szukałem trochę i nie wiem do końca. Tu nie ma wskazanego miejsca,może dlatego. I go to the cinema


Ambrozjaq

Dzięki :) zawsze to jakaś początkowa teoria. Będę miała czas to też pogrzebie na ten temat.


MarcinKosm1

"idź gdzie tylko masz ochotę" powinno być zaakceptowane!!


Yola448704

Dokąd (kierunek) idziesz? - Idź, dokąd (tylko) chcesz
Gdzie (miejsce) jesteś? - Jestem w domu/w pracy


Yola448704

Go anywhere you want to (go) - Idź, dokąd (tylko) chcesz (iść)
Where? - Dokąd?
Anywhere! - Dokądkolwiek!

Where are you? - Gdzie jesteś?
I am at school - Jestem w szkole


ewela0323

To jest dobra odpowiedz


julaj3

Idź wszędzie tam gdzie chcesz też powinno być według mnie uznawane


maciek252783

Dlaczego nie...."idź w dowolne miejsce"


Mac_Ivan

Halo!!! "Idź gdziekolwiek chcesz." jest tłumaczeniem błędnym. GDZIEKOLWIEK to można być. Idzie się DOKĄDKOLWIEK !!!


buskes76

"dokądkolwiek" oczywiście również zalicza


Aleksandra433033

Idź gdziekolwiek chcesz. Zaliczyło!


Piotr130111

Czy nie lepiej by było "You go anywere ....."


Ela221857

Idź gdziekolwiek chcesz iść. Nie uznaje?


MaciekStaczyk

idź dokąd ty chcesz iść


ROBIfotki

A nie powinien być wykrzyknik na końcu?


WarsawWill

Po angielsku tryb rozkazujący nie potrzebuje wykrzyknika. Tylko używamy to w okrzykach.

"OK children. Go to bed now"
"We don't want to"
"I said bed! Now!"


Yola448704

"Tryb rozkazujący nie wymaga wykrzyknika.
Wykrzyknik jest używany tylko w okrzykach".


zuzkafurmanek

A na poczatku nie powinno być ,, Let`s go..... ?


buskes76

"Let`s go ..." = "Let us go ..." = "Chodźmy ..."


TomaszSiekierski

dokad znaczy where, a nie anywhere


catchsnatch

'where' znaczy gdzie. 'anywhere' znaczy nigdzie/gdziekolwiek 'wherever' - gdziekolwiek


buskes76

troszkę po łebkach opisane, choć trudno po krótce rozwinąć możliwości znaczeń, nawet przeciwstawnych(!), w zależności od zastosowania... np
"anywhere" -
(1)gdziekolwiek [anywhere] ,
(1)nigdzie [anywhere, nowhere] ,
(2)gdzieś [somewhere, anywhere] *** ... Polecam zainteresowanym pogooglować za szerszym opisem i przykładami!


MarcinKosm1

"idź gdzie tylko masz ochotę" powinno zostać zaakceptowane.


NelMalanka

Dobrze to dlaczego jak muwię to mi nie zalicza zdania☺


Bolko1

Bo źle piszesz "mówię" ;)


Siania21

Piszę się przez „ó"


millout

Dlaczego nie uznało mi bo poprawnie to brzmi dokąd chciałbyś iść :/


zielonkawa

Bo to nie jest pytanie


Siania21

To jest pytanie CHYBA XDD

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.