1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man has a bowl."

"The man has a bowl."

Çeviri:Adamın bir kasesi var.

March 24, 2014

22 Yorum


hardnrocker

Wine bowl of your father. Uyy babağun şarap çanağına...


MehmetAliBey7733

The man has a bowl, but the bowl is not bowl :)


abkurtlu

adamin canagi var diye ceviri mi olur ya :) degistirin lutfen


mhmmt213

aynn :D lig tv çekiyo adamda :D


cevatim

Bowl tas anlaminada gelir


aguney1975

Adamın bir tası var neden yanlış oluyor ?


jzlcdh

Raporladım. Raporladınız mı?


Rahime25971

ben "adamın bir tası var" dedim olmaz mı yani


MehmetAliBey7733

The man has a bowl, but the bowl is not bowl :)


SercanYelb

Kadın sapık çıktı.Adamda bir kase var baba :D


AliBozac

Bowl görünce aklıma knight online geliyor :(


tcnarj

arkadaşlar bu cümle aynı zamanda 'kase adamda' anlamına da gelmiyor mu? böyle bir cümle vardı 'she has my skirt' eteğim onda demek oluyordu yardımcı olursanız sevinirim


Bycem1

the man has the bowl olsaydı dediğin gibi olurdu


Canset2

Adamın bir kâsesi var.


archadige

Adamin bir çanağı var nedir ya doğru bildiğime pişman oldum :D


aas299

Ne olur aas299 u takip edin ne olur:-)


WhyS0Serious

Kadının kasesi fena değil ne demek :D


RhymeRTRS

Kadının bir kasesi var , aslında bu çok sık kullanılıyor :D


readingtoon

Adamin tabagi var dedim kabul etmedi yawww

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.