1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man has a bowl."

"The man has a bowl."

Çeviri:Adamın bir kasesi var.

March 24, 2014

17 Yorum


hardnrocker

Wine bowl of your father. Uyy babağun şarap çanağına...


MehmetAliBey7733

The man has a bowl, but the bowl is not bowl :)


abkurtlu

adamin canagi var diye ceviri mi olur ya :) degistirin lutfen


mhmmt213

aynn :D lig tv çekiyo adamda :D


cevatim

Bowl tas anlaminada gelir


aguney1975

Adamın bir tası var neden yanlış oluyor ?


jzlcdh

Raporladım. Raporladınız mı?


TNCY06FB

Bu raporlama nasıl oluyor?


AradnzBilg

Soruyu doğru yada yanlış geçince devam tuşunun yanında bayrak sembolu var. Ona tıklayarak raporlayabilirsiniz.


Rahime25971

ben "adamın bir tası var" dedim olmaz mı yani


MehmetAliBey7733

The man has a bowl, but the bowl is not bowl :)


TNCY06FB

Adamın bir tası var? Kabul edilmeli.


Cemil183398

Kase ve tas aynı anlama gelir ama tası kabul edilmedi


SercanYelb

Kadın sapık çıktı.Adamda bir kase var baba :D


AliBozac

Bowl görünce aklıma knight online geliyor :(


refikataka

Adamın bir kasesi var sanki kim kardashian

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.