1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar öğle yemeğindeler."

"Onlar öğle yemeğindeler."

Çeviri:They are at lunch.

March 24, 2014

29 Yorum


ezgiulasoglu

Arkadaslar genis zamanda cumlede eger fiil varsa am/is/are kullanmazsiniz. am/is/are zaten yardimci fiil diye gecer. Ama fiil yoksa yardimci fiil olan am/is/are kullanmalisiniz

I run I am at dinner gibi


ArdaAHN1

helal doğru anlatmışsın aynısını yazcaktım gördüm yazmadım


merzgzel

Tam da bunu soracaktım baktım beğeni almış okuyayım dedim odada alkışladım sizi:)


Fadime51

hep "the" kullanmiyorum diye yanlis oluyodu bu sefer kullaniyim dedim yanlis oldu : (


miray796836

The ile kirulan cumlenin sonunda egg yazoyor yani yumurta bu konuyla alakasi yok


hossein141993

:))) Tuzlu çocuk:))


yeamuk

Lunch öğle yemeği soyut bir kavram ve the ile belirtmek anlamsız ondan olsa gerek misal fall in love aşık olmak demek fall in the love diyormuyuz demiyoruz soyut kavramlar zannımca the eki almazlar yani belirtmek gerekmez onları. Acemiyim yanlışsam yanlışsın deyin :))


Salvador-Limones

Yanlış değilsin ama neden iki kere aynı yorumu yazdın ki?


yeamuk

arkadaşa yazdığım cevap görünmeyebilir diye düşünerekten yazdım yani yanlışsam herkes görsün düzeltsin bende kimseyi yanlış bilgilendirmiş olmayayım diye ;) ancak tüm yorumlar gözüküyormuş zaten bir daha iki kez yazmayacağım söz :)


hani99

"they are at the lunch" neden olmuyor?


yeamuk

Lunch öğle yemeği soyut bir kavram ve the ile belirtmek anlamsız ondan olsa gerek misal fall in love aşık olmak demek fall in the love diyormuyuz demiyoruz soyut kavramlar zannımca the eki almazlar yani belirtmek gerekmez onları. Acemiyim yanlışsam yanlışsın deyin :))


zeyno1905

Of da aynı anlama gelmezmi ? Bu arada can dört tane olsa çok iyi olur bence


Selcen_Ozturk

nereye gelecek o of anlamadım ama hayır bu cümlenin hiçbir yerine of koyamayız :)


ArdaAHN1

in nası olmuyo at bence altenatif ama yinede in i kabul etmeli


ule321526

Selcen hanım in neden olmuyor o da ayni anlama geliyor


Woodeland

"AT" nasıl bir anlam çıkartıyor? Ve "ON" nasıl bir anlam çıkartır?


alkan27118

Duolingo yetkilileri puan toplamaya calistigim sorular hep ayni lutfen her seferinde değişirse cok daha iyi olacak.


CelalInan

At ten sonra the gelmesi gerekmiyomu ( hatta bildigim kadariyla tum edatlardan sonra the geliyor)


EkremEmeng

Elephant yazarken the kullaniyoruz. Fil somut bi kavram. Farki tam anlayamadim ben!?


kubramerteski

They diye diye geldik burda they ile they're arasındaki fark nedir söylermisiniz ? =[


Cemalado

"Are" "is" nerelerde kullaniyodk ne anlama geliyordu yav


CBaldemir

The nın kullanımı bir varligi belirtmek için kullanılıyor, ogle yemegi kullanımı soyut oldugundan the gelmedi diye düşünüyorum.


cafer88631

They are of lunch. Olur mu


AnimeSevengil

They are Lunch Neden Olmuyor ?


Batuhannn12

Onlar öğle yemeğidir demişsin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.