Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar öğle yemeğindeler."

Çeviri:They are at lunch.

4 yıl önce

16 Yorum


Fadime51

hep "the" kullanmiyorum diye yanlis oluyodu bu sefer kullaniyim dedim yanlis oldu : (

4 yıl önce

ezgiulasoglu

Arkadaslar genis zamanda cumlede eger fiil varsa am/is/are kullanmazsiniz. am/is/are zaten yardimci fiil diye gecer. Ama fiil yoksa yardimci fiil olan am/is/are kullanmalisiniz

I run I am at dinner gibi

3 yıl önce

hani99

"they are at the lunch" neden olmuyor?

4 yıl önce

yeamuk
yeamuk

Lunch öğle yemeği soyut bir kavram ve the ile belirtmek anlamsız ondan olsa gerek misal fall in love aşık olmak demek fall in the love diyormuyuz demiyoruz soyut kavramlar zannımca the eki almazlar yani belirtmek gerekmez onları. Acemiyim yanlışsam yanlışsın deyin :))

4 yıl önce

yeamuk
yeamuk

Lunch öğle yemeği soyut bir kavram ve the ile belirtmek anlamsız ondan olsa gerek misal fall in love aşık olmak demek fall in the love diyormuyuz demiyoruz soyut kavramlar zannımca the eki almazlar yani belirtmek gerekmez onları. Acemiyim yanlışsam yanlışsın deyin :))

4 yıl önce

Salvador-Limones

Yanlış değilsin ama neden iki kere aynı yorumu yazdın ki?

4 yıl önce

yeamuk
yeamuk

arkadaşa yazdığım cevap görünmeyebilir diye düşünerekten yazdım yani yanlışsam herkes görsün düzeltsin bende kimseyi yanlış bilgilendirmiş olmayayım diye ;) ancak tüm yorumlar gözüküyormuş zaten bir daha iki kez yazmayacağım söz :)

4 yıl önce

zeyno1905

Of da aynı anlama gelmezmi ? Bu arada can dört tane olsa çok iyi olur bence

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nereye gelecek o of anlamadım ama hayır bu cümlenin hiçbir yerine of koyamayız :)

3 yıl önce

kubramerteski

They diye diye geldik burda they ile they're arasındaki fark nedir söylermisiniz ? =[

3 yıl önce

Cemalado

"Are" "is" nerelerde kullaniyodk ne anlama geliyordu yav

3 yıl önce

CBaldemir

The nın kullanımı bir varligi belirtmek için kullanılıyor, ogle yemegi kullanımı soyut oldugundan the gelmedi diye düşünüyorum.

3 yıl önce

CananAHN

Mk

3 yıl önce

cafer88631

They are of lunch. Olur mu

2 yıl önce

AnimeSevengil

They are Lunch Neden Olmuyor ?

1 yıl önce

EsinEkinci

İn olmazmı

1 yıl önce