1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kedi eteğimin üzerinden geçe…

"Kedi eteğimin üzerinden geçer."

Çeviri:The cat walks over my skirt.

March 24, 2014

80 Yorum


bahadir35

The cat goes over My skirt. Neden olmadı?


yusuf2121seal

Aynen ya walks yürümek


MerveNizipli

aynen olmadı ikiside doğrıu anlamda aslında kontrol edilip her iki alternatif olarak sunulması gerekiyor bence


sirinsaidemre

Geçmek pass yada over. Go gitmek anlami var.


AhmedSelcukb88

over üzerinde demek, burada geçmeyi walk olarak almış the cat walks over my skirt


bretonica

"The cat pass over my skirt" olması gerekmiyor mu ? yada bu cümle yanlış mı olur ?


Deno2801273

Passes olacak


Bilal926987

Pass: Bir şeyi es geçmek anlamında sanırım


ridvaltun

kedi tekil ve cümle geniş zamanlı olduğu için yapilan eyeme çoğul eki getirmeniz gerek


aysaysaysninu

The cat walks on my skirt neden olmadı?


hikilic

on ile over arasındaki fark nedir? ben şöyle bir şey buldum internetten;

Bir şey başka bir şeye temas edecek şekilde üzerindeyse on kullanılır. Temas etmeyecek bir şekilde üzerindeyse over kullanılır. Tam üzerinde değil ancak yukarıdaysa bir yerlerdeyse (yani tam hizasında yukarısında değil) bu sefer above ifadesi kullanılır

ama buna göre de on uyması lazım buraya çünkü kedi etiğin üzerinden yürüyerek geçiyor sonuçta temas olması lazım. Bu konuda ihtisaslı biri açıklma yaparsa memnun oluruz.


YusufKAYA778695

Benimde aklıma o geldi sonuçta kedi havalanmıyor yahu


1392musa

walk over kalıp sanırım


ReCo741280

Bende ayni cevabı verdim


rdonmez

"the cat passes over my skirt" neden olmadı?


Berkayner2

Dogrusu zaten o. Sana ustunden gecti diyor ama cevaba yurudu yazmislar. Soru hatali. Duzeltilmesi gerek.


cengiz182479

Geçerken yürümüş oluyoruz


cefer-ceferli94

"The cat passes over my skirt" neden olmuyor?


Berkayner2

Dogrusu zaten o. Sana ustunden gecti diyor ama cevaba yurudu yazmislar. Soru hatali. Duzeltilmesi gerek.


Berkayner2

Soru hatali. Bizden uzerinden gecmesini cevirmemiz gerektigini soyluyor ama cevap yurur cikoyor. Soruyu duzeltin lutfen


mustafaakdag94

The cat walks over the my skirt neden olmuyo cok sacma


Bagerbakur

My skirt dediğin için The kullanman gereksiz olmuş


TahaZorlu

The eki olmamasi lazim the nin kullanim alanlarini ogren


Kasura41

on kullansak da olmazmı neden herşeye over ?


simgeebyz

The cat walks over the my skirt dedim the niye olmuyor sonuçta belli bir etekten bahsediyoruz


byyfatih

MY varken the kullanmana gerek yok


zakara1543

orada 2. the gereksiz yazmaman lazım


Sool365

Walk sanki uzerine basip ta gecmek gibi bir anlam kazandirmiyormu Sanki passes tam anlami oluyor


celalettinnn

Kedi yurur etegimin uzeri ... Degilmi tam cevirisi ..den eki?/ nerde


resnvide

"The cat passes to over my skirt" ü neden kabul etmiyor bu to ların kullanımı beni hep yakıyor


AMKantreit

Cat passes on my skirt neden olmadı?


ZeynepSema10

Geçer diyor ama "Walk: olarak vermiş yürür olmasi daha dogru


kadir133291

over yerine on neden olmuyor lanet over kelimesi


huseyinkorkut

The cat goes over my skirt neden kabul görmüyor acaba?


Kadircan504922

The cat walks on my skirt. Neden kabul edilmedi?


sonterekeme

Over üzerinde anlamında kullanılıyor fakat temas etmemesi gerek bu cumlede temas ediyor neden on değil over acaba


Mert_Zay

Google çeviriye göre "walk over" üzerinden geçmek demekmiş, yani soru ve cevap doğru. https://translate.google.com.tr/#view=home&op=translate&sl=en&tl=tr&text=walk%20over


sonterekeme

Çeviri kullanırken tureng kullanmaya özen gösterin. Google translate bazen çok saçmalıyor.


Mert_Zay

Tamam, teşekkürler.


10_ur

Neden "over" yerine "on" kullanamiyoruz? Ve neden yetkililer cevap yazmiyor?


GokhanCK

The cat goes onto my skirt de olamaz mi? Bence unite icerisinde nasıl ogretirse ona uygun cevap bekliyor.


rizamertyagci

Neden is over demedik


dennis3009

The cat cross on my skirt niye olmadı


OsmanAktas4

Cevap yanlis bana gore


dilaraa1212

The cat walks on my skirt dedim neden olmadı


ibrahimyuece

pass ve on neden olmuyor?


ErmanDemir6

The cat goes over my skirt. Kabul olmalıydı aslında!


Smyrna.Tc

"the cat walks on the my skirt" bunu neden kabul etmedi


FurkanYldz234652

Bir şey başka bir şeye temas edecek şekilde üzerindeyse on kullanılır. Temas etmeyecek bir şekilde üzerindeyse over kullanılır. Tam üzerinde değil ancak yukarıdaysa bir yerlerdeyse (yani tam hizasında yukarısında değil) bu sefer above ifadesi kullanılır


YasinYksel2

the cat walks over the my skirt ( etek belirlide olabilir) bu cümlede olabilir. bir kesinlik bulunmamaktadır


emse507432

İki şıkta aynı


siYT992325

"Skirt"in yerine "dress" olmalı.


Ayegl497483

Pass over da olmalıydı


serife404603

Az önce walks yazdım goes dedi şimdi goes yazdım walks diyo


Bediha06

Arkadaşlar bu kedi trafodaki kedi değil!Bu kedi Çin kedisi!O nedenle havada karada,yürür, uçar,koşar,zıplar ve salto yapabilir:)


Abdullah_Ahmed42

Niye goes i kabul etmiyor


zulfiye208722

Aynısını yazdım yoksaydı


zehra513869

Yanlışlıkla yanlış yaptımm


Mehmet221153

Zaten skirt yazmıştım, sizin kelimenin üzerine basınca skirt's diye düzelttiği için son anda değiştirdim. Kasten yanlış yazmama sebep oldunuz a.....


fahriye350634

Doğru yazıyorum ama kabul etmiyor


oguztopal

Walk yurumek degilmi , gecmek ne? Karsidan karsiya yururmusun gecermisin.. Biz turkce dusunurken hala ingilizce dusundurmek icin bu soru dagitti dimagimi..


hani99

"the cat gets thorugh over my skirt" da olmalı


MelihKarak1

Hayır,Olmamalı


dstrbd

Neden my skirt's değil?


bretonica

zaten my ile aitlik belirtiliyor kesme işareti kullanmaya gerek kalmıyor.


dstrbd

-ın, -in eki için 's takısı gelmez mi? My skirt= Eteğim -- My skirt's eteğimin değil mi diye düşünüyorum. Tabi tek başına belki bu şekilde ama cümle anlamı açısında mı gelmesine gerek yok?


Sudem646529

Bir sey dicem.over yerine on olmasi gerek.Ornegin : the bird is flying for over the school anlatabilfim mi


Onur810554

Skirt gomlek degil miydi ne ara etek oldu :(


YabanMersi

Shirt gömlek skirt etek bende çok karıştırıyodum önceden :))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.