1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kedi eteğimin üzerinden geçe…

"Kedi eteğimin üzerinden geçer."

Çeviri:The cat walks over my skirt.

March 24, 2014

36 Yorum

Konu önem sırasına göre

bretonica

"The cat pass over my skirt" olması gerekmiyor mu ? yada bu cümle yanlış mı olur ?

July 4, 2014

Deniz716599

Passes olacak

May 20, 2019

bahadir35

The cat goes over My skirt. Neden olmadı?

April 20, 2014

sirinsaidemre

Geçmek pass yada over. Go gitmek anlami var.

January 15, 2015

AhmedSelcukb88

over üzerinde demek, burada geçmeyi walk olarak almış the cat walks over my skirt

July 8, 2019

rdonmez

"the cat passes over my skirt" neden olmadı?

October 1, 2015

Berkayner2

Dogrusu zaten o. Sana ustunden gecti diyor ama cevaba yurudu yazmislar. Soru hatali. Duzeltilmesi gerek.

July 13, 2019

aysaysaysninu

The cat walks on my skirt neden olmadı?

November 16, 2014

hikilic

on ile over arasındaki fark nedir? ben şöyle bir şey buldum internetten;

Bir şey başka bir şeye temas edecek şekilde üzerindeyse on kullanılır. Temas etmeyecek bir şekilde üzerindeyse over kullanılır. Tam üzerinde değil ancak yukarıdaysa bir yerlerdeyse (yani tam hizasında yukarısında değil) bu sefer above ifadesi kullanılır

ama buna göre de on uyması lazım buraya çünkü kedi etiğin üzerinden yürüyerek geçiyor sonuçta temas olması lazım. Bu konuda ihtisaslı biri açıklma yaparsa memnun oluruz.

April 28, 2017

ReCo741280

Bende ayni cevabı verdim

May 15, 2018

simgeebyz

The cat walks over the my skirt dedim the niye olmuyor sonuçta belli bir etekten bahsediyoruz

August 10, 2014

byyfatih

MY varken the kullanmana gerek yok

October 6, 2014

zakara1543

orada 2. the gereksiz yazmaman lazım

September 19, 2014

cefer-zahid94

"The cat passes over my skirt" neden olmuyor?

December 15, 2016

Berkayner2

Dogrusu zaten o. Sana ustunden gecti diyor ama cevaba yurudu yazmislar. Soru hatali. Duzeltilmesi gerek.

July 13, 2019

mustafaakdag94

The cat walks over the my skirt neden olmuyo cok sacma

August 10, 2014

Bagerbakur

My skirt dediğin için The kullanman gereksiz olmuş

January 2, 2016

Kasura41

on kullansak da olmazmı neden herşeye over ?

May 15, 2015

zleyici

Cat passes on my skirt neden olmadı?

December 1, 2016

strawberyup

Walk sanki uzerine basip ta gecmek gibi bir anlam kazandirmiyormu Sanki passes tam anlami oluyor

October 30, 2014

celalettinnn

Kedi yurur etegimin uzeri ... Degilmi tam cevirisi ..den eki?/ nerde

November 2, 2014

resnvide

"The cat passes to over my skirt" ü neden kabul etmiyor bu to ların kullanımı beni hep yakıyor

November 4, 2014

ZeynepSema10

Geçer diyor ama "Walk: olarak vermiş yürür olmasi daha dogru

September 19, 2018

Berkayner2

Soru hatali. Bizden uzerinden gecmesini cevirmemiz gerektigini soyluyor ama cevap yurur cikoyor. Soruyu duzeltin lutfen

July 13, 2019

Kadircan504922

The cat walks on my skirt. Neden kabul edilmedi?

September 21, 2019

GokhanCK

The cat goes onto my skirt de olamaz mi? Bence unite icerisinde nasıl ogretirse ona uygun cevap bekliyor.

April 23, 2014

rizamertyagci

Neden is over demedik

October 21, 2014

dennis3009

The cat cross on my skirt niye olmadı

January 25, 2015

Ysnrtyr

Teşekkürler :)

November 30, 2015

rem93739

Sacma soru!!!!

April 13, 2017

erdal157476

My gereklimiydi

October 4, 2018

kadir133291

over yerine on neden olmuyor lanet over kelimesi

November 27, 2018

OsmanAktas4

Cevap yanlis bana gore

January 31, 2019

huseyinkorkut

The cat goes over my skirt neden kabul görmüyor acaba?

May 26, 2019

dilaraa1212

The cat walks on my skirt dedim neden olmadı

September 21, 2019

sonterekeme

Over üzerinde anlamında kullanılıyor fakat temas etmemesi gerek bu cumlede temas ediyor neden on değil over acaba

October 12, 2019, 8:24 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.