Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kedi eteğimin üzerinden geçer."

Çeviri:The cat walks over my skirt.

4 yıl önce

24 Yorum


bretonica

"The cat pass over my skirt" olması gerekmiyor mu ? yada bu cümle yanlış mı olur ?

4 yıl önce

ridvaltun

kedi tekil ve cümle geniş zamanlı olduğu için yapilan eyeme çoğul eki getirmeniz gerek

2 yıl önce

bahadir35

The cat goes over My skirt. Neden olmadı?

4 yıl önce

sirinsaidemre

Geçmek pass yada over. Go gitmek anlami var.

3 yıl önce

rdonmez

"the cat passes over my skirt" neden olmadı?

2 yıl önce

mustafaakdag94

The cat walks over the my skirt neden olmuyo cok sacma

4 yıl önce

Bagerbakur

My skirt dediğin için The kullanman gereksiz olmuş

2 yıl önce

aysaysaysninu

The cat walks on my skirt neden olmadı?

3 yıl önce

hikilic

on ile over arasındaki fark nedir? ben şöyle bir şey buldum internetten;

Bir şey başka bir şeye temas edecek şekilde üzerindeyse on kullanılır. Temas etmeyecek bir şekilde üzerindeyse over kullanılır. Tam üzerinde değil ancak yukarıdaysa bir yerlerdeyse (yani tam hizasında yukarısında değil) bu sefer above ifadesi kullanılır

ama buna göre de on uyması lazım buraya çünkü kedi etiğin üzerinden yürüyerek geçiyor sonuçta temas olması lazım. Bu konuda ihtisaslı biri açıklma yaparsa memnun oluruz.

1 yıl önce

ReCo741280

Bende ayni cevabı verdim

3 ay önce

simgeebyz

The cat walks over the my skirt dedim the niye olmuyor sonuçta belli bir etekten bahsediyoruz

4 yıl önce

byyfatih

MY varken the kullanmana gerek yok

3 yıl önce

zakara1543

orada 2. the gereksiz yazmaman lazım

3 yıl önce

celalettinnn

Kedi yurur etegimin uzeri ... Degilmi tam cevirisi ..den eki?/ nerde

3 yıl önce

resnvide

"The cat passes to over my skirt" ü neden kabul etmiyor bu to ların kullanımı beni hep yakıyor

3 yıl önce

Kasura41

on kullansak da olmazmı neden herşeye over ?

3 yıl önce

zleyici

Cat passes on my skirt neden olmadı?

1 yıl önce

GokhanCK

The cat goes onto my skirt de olamaz mi? Bence unite icerisinde nasıl ogretirse ona uygun cevap bekliyor.

4 yıl önce

rizamertyagci

Neden is over demedik

3 yıl önce

strawberyup

Walk sanki uzerine basip ta gecmek gibi bir anlam kazandirmiyormu Sanki passes tam anlami oluyor

3 yıl önce

dennis3009

The cat cross on my skirt niye olmadı

3 yıl önce

Ysnrtyr

Teşekkürler :)

2 yıl önce

cefer-zahid94

"The cat passes over my skirt" neden olmuyor?

1 yıl önce

rem93739

Sacma soru!!!!

1 yıl önce