"I offer you coffee."

Fordítás:Kávéval kínállak.

March 24, 2014

18 hozzászólás


Herbelzsofi

Megkínállak kávéval ???

March 24, 2014

barnak01

Tökéletes a fordítás.

September 20, 2017

LszlSzraz1
October 10, 2018

Korondyolga

az enyém magyarabb--megkinállak téged kávéval.....igaz OK

May 26, 2017

Harga

Minek bele "téged"? Szószaporítás?

June 16, 2018

szonyeg

Kinálok neked kávét

March 24, 2014

RobertGodo76

Hol van a mondatból a "with"?

June 11, 2015

LightmanHUN

Mert sem magyar-angol, sem angol-magyar fordításnál nem működik minden esetben a szó szerinti fordítás.

June 11, 2015

Mira021

Sehol, mert nem illik bele a mondatba

March 12, 2017

lucuska88

Az ajánlom neked a kávét az nem jó?

October 9, 2016

Harga

Nem. "a kávét" - "the coffee"

June 2, 2018

supernagyi

Ugyanazt irtam es nem fogadta el

May 12, 2017

botondos10

én azt irtam hogy (én meg kinállak téged egy kávéval) és azt mondta hogy azért nem jo mert irtam egy szokozt!!!!!!!?????????

September 12, 2017

LightmanHUN

Igen, a 'megkínállak' egy szó.

September 12, 2017

botondos10

DE máskor azt mondja hogy helyes de mutatja hogy legkozelebb Spaseel irjam !!!???

September 13, 2017

LightmanHUN

Igen, mert nagyjából jól írtad. Kisebb helyesírási hibákat még el szokott nézni a rendszer, de attól még a helyesírás számít.

September 13, 2017

botondos10

ja jó koszi a tanácsot fol vehetlek barátnak LightmanHUN?

September 13, 2017

LszlSzraz1

Kávéval kínállak

October 10, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.