"I offer you coffee."

Fordítás:Kávéval kínállak.

4 éve

18 hozzászólás


Herbelzsofi

Megkínállak kávéval ???

4 éve

barnak01
barnak01

Tökéletes a fordítás.

1 éve

LszlSzraz1
1 hete

szonyeg

Kinálok neked kávét

4 éve

RobertGodo76

Hol van a mondatból a "with"?

3 éve

LightmanHUN

Mert sem magyar-angol, sem angol-magyar fordításnál nem működik minden esetben a szó szerinti fordítás.

3 éve

Mira021

Sehol, mert nem illik bele a mondatba

1 éve

lucuska88

Az ajánlom neked a kávét az nem jó?

2 éve

Harga
Harga

Nem. "a kávét" - "the coffee"

4 hónapja

supernagyi

Ugyanazt irtam es nem fogadta el

1 éve

Korondyolga

az enyém magyarabb--megkinállak téged kávéval.....igaz OK

1 éve

Harga
Harga

Minek bele "téged"? Szószaporítás?

4 hónapja

botondos10

én azt irtam hogy (én meg kinállak téged egy kávéval) és azt mondta hogy azért nem jo mert irtam egy szokozt!!!!!!!?????????

1 éve

LightmanHUN

Igen, a 'megkínállak' egy szó.

1 éve

botondos10

DE máskor azt mondja hogy helyes de mutatja hogy legkozelebb Spaseel irjam !!!???

1 éve

LightmanHUN

Igen, mert nagyjából jól írtad. Kisebb helyesírási hibákat még el szokott nézni a rendszer, de attól még a helyesírás számít.

1 éve

botondos10

ja jó koszi a tanácsot fol vehetlek barátnak LightmanHUN?

1 éve

LszlSzraz1

Kávéval kínállak

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.