1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I will try it next week."

"I will try it next week."

Fordítás:Jövő héten meg fogom próbálni.

March 24, 2014

14 hozzászólás

Népszerű témák szerint

TwoRowRouDee

Nekem is az a betu hianya miatt nem engedte

December 20, 2014

miklos44

Miért nem jó "A" határozott névelővel? Megváltoztatja az angol mondat értelmét?


Sheppard79

Mi a francért nem jó a "megpróbálom jövő héten" mi A FRANCNAK kell az a, holott az angol mondatban nincs benne


malackutya

Meg fogom probalni jovoheten. Jelentem.


eminens2

Jövő héten megpróbálom. Elfogadja:2018.08.10.


KuruczTom

Ez hiba, jelentettem


hb433

"ki fogom probalni" a "meg" helyett esetleg?


bela0830

Mit is? hát az "it"-et vagyis ezt vagy azt ???


gabor-gabor

Miből lehet következtetni a hét"en"-re? Az nem 'in week' lenne?


Cseresznyeskert

meg fogom kostólni jövő héten ... nem fogadja el


MikulaiDne

Nem fogadja el a"Ki fogom próbálni a jövő héte"-t sem


Szigerzsi

Miért nem jó??? "A jövő héten fogom azt kipróbálni"


Laza496804

Ezt meg fogom próbálni a jövöhèten. =>( it = ezt ) (meg fogom=> én fogom megpróbálni) Nem értem miért nem fogadja el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.