"Onpijeipotempisze."

Tłumaczenie:He drinks and then writes.

4 lata temu

7 komentarzy


pytawin

Zamiast later co oznacza bardziej później niż potem powinno uznać

4 lata temu

blazej.siennicki

Czemu słowo and jest potrzebne w tym zdaniu?

4 lata temu

MikolajSerafin

Bo and znaczy i

3 lata temu

kostek.smolira

Lub a

3 lata temu

61mak

a czemu nie może być after

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Zależy jak konkretnie brzmiała Twoja propozycja. Poprawie byłoby He drinks and after that he writes. Można też powiedzieć After drinking he writes lub he writes after drinking, ale te zdania dosłownie znaczą On pisze po piciu, więc prawdopodobnie nie zostałyby zaakceptowane jako tłumaczenie tego zdania.

4 lata temu

natmar2016

A zdanie "He drinks and next writes"? Moim zdaniem poprawnie a nie akceptuje :(

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.