Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben seni arkadaşım olarak sayacağım."

Çeviri:I will consider you my friend.

0
4 yıl önce

6 Yorum


omercito
omercito

"I will consider you AS my friend" cümlesinin de doğru olması gerekmiyor mu?

8
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet as le de kullanilabilir (daha cok as siz kullanilir)

0
Cevap ver4 yıl önce

muhammetba529994

I will count you as my friend kullanımı doğru olmaz mı?

1
Cevap ver3 yıl önce

CAytun
CAytun

Cümleler bağlamdan kopuk verildiği için will de doğru going to da doğru kabul ediliyor. Ancak gerçek dünyada bağlamdan kopuk yaşamıyoruz ve will ile going to farklı ifadelerde kullanılıyor. Amaç bunların farklılığını öğretmekse, Duolingo bu soruna bir çözüm bulmalı bence.

1
Cevap ver2 yıl önce

lostfrequency

consider yerine assume kullanılamaz mı?

0
Cevap ver6 ay önce

buttermuffin

Neden "assume" olmaz ki? ayrıca "as" de olabilir.

0
Cevap ver1 ay önce