1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben seni arkadaşım olarak sa…

"Ben seni arkadaşım olarak sayacağım."

Çeviri:I will consider you my friend.

March 24, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

omercito

"I will consider you AS my friend" cümlesinin de doğru olması gerekmiyor mu?

March 24, 2014

Selcen_Ozturk

evet as le de kullanilabilir (daha cok as siz kullanilir)

March 24, 2014

CAytun

Cümleler bağlamdan kopuk verildiği için will de doğru going to da doğru kabul ediliyor. Ancak gerçek dünyada bağlamdan kopuk yaşamıyoruz ve will ile going to farklı ifadelerde kullanılıyor. Amaç bunların farklılığını öğretmekse, Duolingo bu soruna bir çözüm bulmalı bence.

July 6, 2016

muhammetba529994

I will count you as my friend kullanımı doğru olmaz mı?

March 2, 2015

lostfrequency

consider yerine assume kullanılamaz mı?

February 8, 2018

buttermuffin

Neden "assume" olmaz ki? ayrıca "as" de olabilir.

July 12, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.