"Ben seni arkadaşım olarak sayacağım."

Çeviri:I will consider you my friend.

4 yıl önce

6 Yorum


omercito
omercito

"I will consider you AS my friend" cümlesinin de doğru olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet as le de kullanilabilir (daha cok as siz kullanilir)

4 yıl önce

muhammetba529994

I will count you as my friend kullanımı doğru olmaz mı?

3 yıl önce

CAytun
CAytun

Cümleler bağlamdan kopuk verildiği için will de doğru going to da doğru kabul ediliyor. Ancak gerçek dünyada bağlamdan kopuk yaşamıyoruz ve will ile going to farklı ifadelerde kullanılıyor. Amaç bunların farklılığını öğretmekse, Duolingo bu soruna bir çözüm bulmalı bence.

2 yıl önce

lostfrequency

consider yerine assume kullanılamaz mı?

10 ay önce

buttermuffin

Neden "assume" olmaz ki? ayrıca "as" de olabilir.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.