"Is this trolleybus number seven?"

Translation:Це тролейбус номер сім?

1 year ago

3 Comments


Oleksandr.M.K.

Чи це сьомий тролейбус?

1 year ago

charli.bla

Чи це вже сьомий тролейбус, який проїхав повз нас? :)

Якщо сказати "сьомий" seventh, то можна подумати, що мова йде не про номер маршруту, а про кількість. Але незважаючи на це, це також є цілком вірним. Саме так на зупинках найчастіше і питають.

1 year ago

sagitta145
sagitta145
Mod

Yep, even thought "сьомий тролейбус" means "the seventh trolleybus", it is very widely used to mean "trolleybus number seven". I added it (and also "чи") as a correct solution. Thanks!

1 year ago
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.