A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will register for that class."

Fordítás:Fel fogok iratkozni arra az órára.

4 éve

6 hozzászólás


miklos44

Miért csak óra és nem osztály, miért csak fel- és nem beiratkozás is?

4 éve

csilla69

a "for that jelentése "arra", tehát az adott szó. Próbáld behelyettesíteni az általad adott szavakat, értelmes mondatot kapsz e. Be fogok iratkozni arra az osztályra- szerintem ez nem jól hangzik így, Be fogok iratkozni abba az osztályba- I will register into the class

4 éve

miklos44

Kösz, értem

4 éve

Jpiroska

Jó kérdés.

4 éve

LszlUgrai

Ellenben Magyarországon egy órára nem íratkozhatsz fel, csak fölvehetsz tárgyat, felíratkozhatsz tanfolyamra stb. Tehát akkor a class jelentését bővíteni kéne szvsz...

4 éve

Viktoria592308

Bocsi! megint nincs ertelme! rugalmatlan!!!

1 hónapja