"I live with the boys."

Fordítás:A fiúkkal lakom.

March 24, 2014

6 hozzászólás


Balimara

fiúkkal lakom

June 7, 2014

fectroll

Én azt írtam: "Fiúkkal élek", s nem fogadta el, úgyhogy jelentem, hátha kiröhögnek.

June 8, 2014

angi0317

Azért nem fogadja el, mert ott van előtte a the, vagyis a névelő, és így úgy kell fordítani, hogy A fiúkkal élek

August 18, 2014

Pola51

Nekem se fogadta el, pedig jónak kellene lennie. Jelentettem.

February 2, 2019

NagyTamsLevente

Nem fogadta el, hogy: "Én a fiúkkal lakom."

October 30, 2015

GborPuszta2

normal beszednel 'liv',lassu beszednél 'lájf' ?

January 7, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.