1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir fahren nach Bayern."

"Wir fahren nach Bayern."

Çeviri:Biz Bavyera'ya gidiyoruz.

July 4, 2017

9 Yorum


sema205158

Duolingonun düzeltilmesi gerek. Ya sahis zamirleri sürekli kullanilsin yada birakilsin. Ne bu böyle? ic karartiyor. Bir yerde kullan diger yerde birak. Bir dili sevmezzin kabul, o zaman ögretme. Insanin sevki kaciyor...


ikimavi

Türkçede bavyera denmez bayern denir. Onu ingizcede öyle söylerler. Duolingo içinde bir çok yerde geçiyor ve bayern doğru kabul edilmiyor. Düzeltilmesi gerekir.


baba400118

Bayern yazsak olmuyor mu? Nihayetinde özel isim bence kabul olmali


Vusale848878

Fahren ve geht arasında fark ne


Nursssssss

Fahren, sürmek demek sanırım


humetin

gehen =

fahren =

fliegen =


humetin

Fährst du uns ?


gulcerentepe

Fahren araç ile gitmek, gehen yaya gitmek demek.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.