"Wir fahren nach Bayern."

Çeviri:Biz Bavyera'ya gidiyoruz.

July 4, 2017

11 Yorum
Tartışma kilitli.


sema205158

Duolingonun düzeltilmesi gerek. Ya sahis zamirleri sürekli kullanilsin yada birakilsin. Ne bu böyle? ic karartiyor. Bir yerde kullan diger yerde birak. Bir dili sevmezzin kabul, o zaman ögretme. Insanin sevki kaciyor...


mxtxo

Takıldığınız şeye bakın yaa!


baba400118

Bayern yazsak olmuyor mu? Nihayetinde özel isim bence kabul olmali


ikimavi

Türkçede bavyera denmez bayern denir. Onu ingizcede öyle söylerler. Duolingo içinde bir çok yerde geçiyor ve bayern doğru kabul edilmiyor. Düzeltilmesi gerekir.


cimbom1905.

İkimavi=Eğer biz bavyera değil bayern yazarsak,Turkei yerine de Türkiye yazmış olurduk. Bayern Münih dünyanın şu an en ünlü futbol takımlarından olduğu için bayern kelimesi Türkçe'de maalesef kalıplaşmıştır. Yani bu cevapta yanlış bir şey yok,Başarılar !!!


Vusale848878

Fahren ve geht arasında fark ne


Nursssssss

Fahren, sürmek demek sanırım


humetin

gehen =

fahren =

fliegen =


humetin

Fährst du uns ?


gulcerentepe

Fahren araç ile gitmek, gehen yaya gitmek demek.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.