"No dormiu més."

Traducción:No durmáis más.

July 4, 2017

4 comentarios


Marta802121

Si "no dormiu més" = "no durmáis más". Com es diu "no dormís más"?

July 4, 2017

Oceanotti

Potser es diu igual. Depèn de la varietat d'espanyol que s'hagi de traduir.

En la varietat europea i moltes americanes:

No dormís másNo dormiu més; No durmáis másNo dormiu més (2ª persona plural)

Pero en la varietat riuplatenca:

No dormís (= duermes) másNo dorms més (2ª persona singular)

Aquí trobaràs una explicació simple de la morfología del mode imperatiu. El diccionari té una opció per a conjugar els verbs.

July 5, 2017

Marta802121

No sabia que diccionari.cat mostrava la conjugació (enllaç) si posaves l'infinitiu. Gràcies pel pdf con la norma del imperatiu i subjuntiu.

July 6, 2017

martina575106

"no dormis mes" sería no duermas mas

March 12, 2018
Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.