1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The cat follows the mouse."

"The cat follows the mouse."

Fordítás:A macska követi az egeret.

March 24, 2014

11 hozzászólás


Sjanko

Miféle macska ez: követi ??? Tisztes távolságból, mint Sherlock Holmes a gyanús örököst , ugye?


elge76

jelentettem, mert a "cica" szót nem fogadta el. :)


tuimre

Ha sokáig követi, meg is eszi... :D


tysaa

Szerintem a cica meg a macska ugyanaz...szerinte nem


Sjanko

Nem, igazából nem ugyanaz: a cica (alapból) kismacskát jelent, ez angolul kitten vagy kitty... :-)


dolezsalzsofi

Nekem elfogadta a "cicát"... :)


YCNLUTDarkness

Mitől kap a follow egy s betüt? előre is köszi :D


Sjanko

Egyes szám harmadik személyben van :-)


YCNLUTDarkness

Tenyleg... Koszii :)


JanosGrenc

Ettől a feladattól függetlenül szeretném jelezni,hogy a mostani nyelvtanítási módszer már kifejezetten előnyösön sarkal,buzdít,késztet az angol nyelvtanulására. Jók a "felugró" ösztönző,dícsérő mondatok. Talán már a gépi hang is kicsit jobban érthető. Gratulálok az új és még újabb tanítási,élmény orientált módszerhez !!!!


KovcsJzsef15

" A macska kergeti az egeret" választ is el kellene fogadni, lásd "Tom és Jerry" sorozat.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.