A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cat follows the mouse."

Fordítás:A macska követi az egeret.

4 éve

11 hozzászólás


Sjanko
Sjanko

Miféle macska ez: követi ??? Tisztes távolságból, mint Sherlock Holmes a gyanús örököst , ugye?

4 éve

elge76

jelentettem, mert a "cica" szót nem fogadta el. :)

3 éve

tysaa

Szerintem a cica meg a macska ugyanaz...szerinte nem

3 éve

Sjanko
Sjanko

Nem, igazából nem ugyanaz: a cica (alapból) kismacskát jelent, ez angolul kitten vagy kitty... :-)

3 éve

tuimre
tuimre

Ha sokáig követi, meg is eszi... :D

3 éve

dolezsalzsofi

Nekem elfogadta a "cicát"... :)

2 éve

YCNLUTDarkness

Mitől kap a follow egy s betüt? előre is köszi :D

1 éve

Sjanko
Sjanko

Egyes szám harmadik személyben van :-)

1 éve

YCNLUTDarkness

Tenyleg... Koszii :)

1 éve

KovcsJzsef15

" A macska kergeti az egeret" választ is el kellene fogadni, lásd "Tom és Jerry" sorozat.

6 hónapja

belafritsc

A macska nálunk kergeti és nem követi az egeret.

1 éve