"The girls stop running."

Fordítás:A lányok abbahagyják a futást.

March 24, 2014

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


nyista

Abbahagyják a futás? Milyen mondat ez? Nem a futást?


Scheril1

Már javították. 2014. 11.14.


gyorikattila

"A lányok befejezik a futást" miért nem jó?


evairenpinter

A "stop" ige jelentései: véget vet, megállít, megáll - abbahagy. Befejezik az nem "finish"?


DnesGyrgy

én is ugyanezt írtam, nem fogadta el, jelentem


Szanzs

Nem tudom megnézni, hogy mit írtam, mert a panel eltakarja a szövegemet. Szerintem a helyes megoldást írtam, de így nem tudom ellenőrizni.


E.Melinda

A "szaladást" miért nem jó? Más mondatban a "futás" és "szaladás" egyaránt elfogadott. Köszi


jani1972

"szaladást" még mindig nem fogadja el,miért?


JohnWeber786406

Angoloknak.......
(A lányok) (abbahagyják) (a futást).
(The girls) (in that they leave/abandon) (the running noun).
(The girls) (they leave "that") (the running).
The girls leave the running.
The girls stop running.


DnesGyrgy

John...
That was an interesting explanation.
Congratulation!!


KuruczTom

Jelentsd. Javítják az ilyesmit


VargaAttil4

A lányok leálltak a futással???


Amanda771386

Ez miért folyamatos jelen? Miert nem befejezett jelen?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.