Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

TrrMh

Lingots

TrrMh

Kan iemand mij uitleggen waarom je geen extra oefeningen meer kan kopen met je Lingots

1 jaar gelden

5 opmerkingen


Dutchesse722
Dutchesse722

Welk soort extra oefeningen? Ik denk dat het komt omdat de Duolingo eigenaars de website recentelijk hebben veranderd en er zijn een aantal dingen weggenomen, waarschijnlijk ook wel de extra oefeningen waarover je vroeg.

1 jaar gelden

TrrMh
TrrMh

Voor 25 Lingots kon je een extra oefening kopen, dat kan nu niet meer.

1 jaar gelden

pentaan
pentaan

In het Duolingo Help Center kun je het antwoord vinden op je vraag in de webpagina
"Duolingo's New Website"
https://support.duolingo.com/hc/en-us/articles/115002969903-Duolingo-s-New-Website

Features
Under consideration:

  • Progress quiz
    (we would rather focus efforts on creating other, more popular shop items)
1 jaar gelden

TrrMh
TrrMh

Pentaan, dank je wel voor je antwoord. Ik wacht het rustig af.

1 jaar gelden

pentaan
pentaan

Voor een alternatief, zie mijn advies in deze discussie
comment/25102324

10 maanden geleden