Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The men drink."

Traducere:Bărbații beau.

acum 4 ani

5 comentarii


Ana_Rucarean1

Da doar ca noi nu stim cand este la singular sau plural pentru ca se pronunta la fel

acum 3 ani

voineadenisa

Dar se scrie diferit

acum 1 an

Antonia589355

Știm...după verb El, ea are terminația "s" exemplu. He reads Ei și ele ...nu au They read

cu 7 luni în urmă

alina557518

Trebuie sa pui s cand e la plural

cu 2 luni în urmă

fabirusu

nu vrea sa-mi puna corect cand eu citesc bine ce scrie acolo

cu 1 lună în urmă