1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men drink."

"The men drink."

Traducere:Bărbații beau.

March 24, 2014

7 comentarii


Ana_Rucarean1

Da doar ca noi nu stim cand este la singular sau plural pentru ca se pronunta la fel


voineadenisa

Dar se scrie diferit


Antonia589355

Știm...după verb El, ea are terminația "s" exemplu. He reads Ei și ele ...nu au They read


AlexandraE133016

La singular e ,,a'' și la plural se afla,, e'' in loc de,,a''


alina557518

Trebuie sa pui s cand e la plural


fabirusu

nu vrea sa-mi puna corect cand eu citesc bine ce scrie acolo


SamiDuta

Cum ar trebui sa fac diferenta dintre singular si plural cand pot doar asculta

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.