A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girl sleeps near the cat."

Fordítás:A lány a macska közelében alszik.

4 éve

14 hozzászólás


szpoke

mellett az mért nem jó ebben az esetben?

3 éve

hegieva

a lány a macska mellett alszik- ezt nekem nem fogadta el.

4 éve

ZsuzsannaS700645

A near-nek a mellett-et nem fogadja el

3 éve

Sberci
Sberci

A lány alszik a macska közelében...az nem jó? :/

4 éve

VargaSndor

A lány a macska mellett alszik.- ezt nekem sem fogadta el. Jelentése: near-valami mellett, közelében...

3 éve

macs105

én is elfogadnám a "mellett" jelentést, de ugye az élet nem egyszerű... :-)

3 éve

PeterKaton
PeterKaton

Ezzel is az a baj, mint egyéb esetekben, hogy nem magyar nyelven gondolkodik aki megadta a feladatmegoldást. A mellett ebben az esetben magyarul jó.

1 éve

JanosGrenc

miért van az,hogy most a gépi hang most teljesen normálisan érthető? Nincs semmi hadaró,lüktető érthetetlenség?

1 hónapja

laq1958

A macska helyett a cicát hol elfogadja hol nem.

4 éve

mary4114

Nekem most nem fogatta el a cicát

4 éve

VeritaVr

A near azt jeleneti, hogy KÖZEL valamihez, nem mellette. És elég relatív, mert pl. az is lehet near, hogy öt percre van tőlünk a buszmegálló, a macska és a lány persze még közelebb vannak egymáshoz.

3 éve

pm.tokaj

A cicát nem fogadta el.

3 éve

Gabee007

Nekem se...

3 éve

Wayold

Én is azt írtam, de elfogadta XD

3 éve