1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen sabahları gazete dağıtır…

"Sen sabahları gazete dağıtırsın."

Çeviri:You deliver newspapers in the morning.

March 24, 2014

5 Yorum


cafersadik

Burda gazeteleri dagitirsin demiyo gazete diyo dikkatini cekerim selcen hanim


Selcen_Ozturk

evet doğrusu böyle çünkü, "the newspapers" değil, şurada açıkladığımız gibi, https://www.duolingo.com/comment/1632177


doganelif

gazeteler kışmı yanlış


yasmili

Aynen bencede gazete diyor sadece. Ama the olmadığı için çoğul yapıyo sanırım :O


MichaelKrasm

s takısı yanlış olsa gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.