"Sen sabahları gazete dağıtırsın."

Çeviri:You deliver newspapers in the morning.

4 yıl önce

5 Yorum


cafersadik

Burda gazeteleri dagitirsin demiyo gazete diyo dikkatini cekerim selcen hanim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet doğrusu böyle çünkü, "the newspapers" değil, şurada açıkladığımız gibi, https://www.duolingo.com/comment/1632177

4 yıl önce

doganelif

gazeteler kışmı yanlış

4 yıl önce

yasmili

Aynen bencede gazete diyor sadece. Ama the olmadığı için çoğul yapıyo sanırım :O

4 yıl önce

MichaelKrasm

s takısı yanlış olsa gerek

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.