"Burada hiç kimse yok."

Çeviri:Es ist niemand da.

July 6, 2017

25 Yorum
Tartışma kilitli.


_za_ra_

niemand ist hier , dogru degil mi ?


alibektas34

Kabul ediliyor.


love94849

Iyisin 2lingot verdim


thegapp

Da eki ne işe yarıyor yardımcı olur musunuz?


ali930678

'Orada' anlamına geliyor.


my1404

Orada burada gibi anlamları var


Michel943694

Yukarıda es ist nieamand da yazıyor ama şıklarda es ist gar niemand da var


Bruno673017

Es gibt hier niemanden.

Hier ist niemand.

Niemand ist hier.

Keiner ist hier.

Hier ist keiner.


goktugduyan

"Es gibt" olsa daha dogru


Diana.888

"Niemand ist hier." da doğru bence.


ErhanGkmen

İngilizce'deki gibi "no one here" gibi "Nemand da" niye olmuyor? Es ist ne yaaa?


AliAslandas

Da ist es niemand, ı da kabul etmesi gerekir.


NurenahinA

Es ist niemand da=Orada kimse yok.


Bruno673017

Es ist niemand da=Es ist niemand anwesend.

da=ist anwesend. da=etwas existiert (ist da) da=etwas ist hier, da oder dort.


Bruno673017

Es ist niemand dort=orada kimse yok.


CihatAliDemir

Lazca mi bu da ;) niemand ist hier olmaz mi ?


Karaman06

yorumlara katılıyorum


Billyjin5

" Es ist niemand da " veya " niemand ist da "


[aktif olmayan kullanıcı]

    O zaman es ist jemand da burada birisi mi var demek


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Es ist gar niemand da


selimY2

      Es ist niemand hier' olması gerekir.


Zbeyir174412

      Önceki örnekte 'da' için 'burada' yazdım kabul etmedi, şaka gibi.

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.