1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We are exactly an hour away."

"We are exactly an hour away."

Μετάφραση:Είμαστε ακριβώς μια ώρα μακριά.

July 6, 2017

4 σχόλια


kalelsa

Γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το one hour?


Bacilic

Φυσικά και είναι μία αποδεκτή μετάφραση.
Προσοχή όταν μα ζητείται να γράψουμε αυτό που ακούμε (ασκήσεις ακρόασης (listening)) πρέπει να γράψουμε ακριβώς αυτό και όχι πιθανές μεταφράσεις.


kalelsa

Ευχαριστώ. Έχετε δίκιο


manolis49

Η λέξη μακριά δεν υπάρχει στη μετάφραση.Ξέρει κάποιος γιατί;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.