Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar yemeği bulurlar."

Çeviri:They find the food.

4 yıl önce

16 Yorum


FatihBayra3

They find food dedim hep The leri karıştırıyorum

4 yıl önce

incikin_
incikin_
Nesne konumundaki isimler Türkçede "-i" eki almışsa İngilizcede "the" kullanıyoruz.

● They find food.
=(Onlar) yemek bulurlar.

● They find THE food.
=(Onlar) yemeĞİ buldular. (Belli bir yemeği kastediyor.)

2 yıl önce

suatozarslan

They'den sonra neden are kullanılmıyor?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"am/is/are"ın kullanıldıği iki yer gördük:

1) İsim cümleleri

Cümlede "uyumak, gitmak vb. bir fiil yoksa, yardımcı fiil olarak "am/is/are" kullandık.

● They students. (YANLIŞ)
● They are students. (DOĞRU)

2) Şimdiki zaman

("am/is/are" + V+ing)

● They are sleeping.
=Onlar uyuyorlar.

"They find the food" geniş zaman cümlesi ve halihazırda bir fiile sahip (find). Bu nedenle "are" gereksiz.

2 yıl önce

Arifecelik

Genis zaman da are kullanilmaz

3 yıl önce

HanzadeNuray

Aynen

8 ay önce

SamilSoycan

They get the meal olmaz mı

4 yıl önce

omercito
omercito

"Get" daha çok "bir şeyi elde etmek, bir şeyi almak, bir şeye erişmek" anlamlarında kullanılır. Burada bulmak - find fiilli kullanılmış. Anlam farklı olacaktır.

4 yıl önce

EmreFatihY

To food neden olmuyor peki?

4 yıl önce

elvanelvan88

Neden they find the foods olmadi..s takisi.. ozne cogulsa nesne cogul olmazmiydi

3 yıl önce

glcandoruk

Biz yemegi buluruzda belirsiz oldugu icin "the" kullanilmiyor. Onlar yemek bulurlar dedigimizde "the"olmazsa olmuyor nasil oluyor aceba?

3 yıl önce

yasemin1999

bulur yerine bulurlar dediği için will find değil mi?

3 yıl önce

yasemin1999

bulur yerine bulurlar dediği için will find değil mi?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

They find= Bulurlar (Geniş zaman)

They will find= Bulacaklar (Gelecek zaman)

2 yıl önce

Abdurrahman.

''The'' neye yarıyor hala anlamış değilim! Bunun yüzünden yarısını yanlış yaptım!

2 yıl önce

xPARSx

they find the dish olmaz mı

6 ay önce