1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich wünsche mir alles."

"Ich wünsche mir alles."

Çeviri:Kendime her şeyi diliyorum.

July 6, 2017

4 Yorum


ridvan.B

Okadar çok devrik ve anlamsı, cümleler varki hergün daha çok soğuyorum duolingodan.. Evet yardımlaşma ile yürüyor ama böylede öğrenmek keyifsiz.


Berkay945

Fiil zaten "sich wünschen" (dilemek). Türkçe çevirisine "kendime diliyorum" yazmak gereksiz. "Her şeyi diliyorum." çevirisi daha uygun ve kabul edilmeli.


messer689857

Kendime hepsini diliyorum da olmaz mı


Yasin8894

Sanki burada vurgulanmak istenen "kendime" diliyorum, yani her şey benim olsun gibi. Doğruysa kendime kelimesi fiilden hemen önce gelmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.