1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich wünsche mir alles."

"Ich wünsche mir alles."

Çeviri:Kendime her şeyi diliyorum.

July 6, 2017

3 Yorum


ridvan.B

Okadar çok devrik ve anlamsı, cümleler varki hergün daha çok soğuyorum duolingodan.. Evet yardımlaşma ile yürüyor ama böylede öğrenmek keyifsiz.

July 6, 2017

Berkay945

Fiil zaten "sich wünschen" (dilemek). Türkçe çevirisine "kendime diliyorum" yazmak gereksiz. "Her şeyi diliyorum." çevirisi daha uygun ve kabul edilmeli.

August 30, 2019

messer689857

Kendime hepsini diliyorum da olmaz mı

October 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.