Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The hat is purple."

Tłumaczenie:Kapelusz jest fioletowy.

4 lata temu

22 komentarze


JewlaszE

Drodzy internauci! Obie wersje są poprawne. Fioletowy i purpurowy. Pozdrawiam!

3 lata temu

Larson98

Ze spodniami jest to samo tylko na odwrót. Pants to wersja amerykańska a występuje w tej wersji. Trousers powinno być.

3 lata temu

xmoniczkax.567

Ale tu uczymy się Amerykańskiego;) Flaga, Słówka;)

3 lata temu

werka210051

Pants to raczej spodentki szorty majtki kalesony krotkie

2 lata temu

anderonka

A u mnie zaakceptowało "purpurowy".

3 lata temu

minecraftlimon

Bo różowy to pink

3 lata temu

drummer453873

Fioletowy kapelusz jeat zle a Kapelusz jest fioletowy dobrze.

2 lata temu

Natka72

napisałam "kapelusz jest purpurowy" i jest dobrze,ale że niby fioletowy to też prawidłowa odpowiedź....a przecież purple to purpurowy a fioletowy to violet.

2 lata temu

AleksanGames

Śiema jeztem Oleg

1 rok temu

AmelkaWiel1

LATWE . -.-. x.x

7 miesięcy temu

ania200513

Ja napisałam kapelusz ma fioletowy k olor , i zaliczyło! o tak o tak o tak ★ ★ ★:-------—--------)

3 lata temu

MargoUK

Hmmm a nie sliwkowy?

3 lata temu

[użytkownik usunięty]

    Hyba nie

    3 lata temu

krzysiek38

    a czemu nie violet?

    4 lata temu

damrocca

    violet to american english, dla uk będzie purple

    4 lata temu

yuioyuio
    yuioyuio

    To nie tak.

    Purple może oznaczać ogólnie kolor na kole barw pomiędzy czerwonym a niebieskim, który my po polsku określamy jako fioletowy.

    Purple może oznaczać też konkretny odcień fioletu (bardziej czerwony) – purpurowy.

    Violet to odcień fioletu (bardziej niebieski).

    3 lata temu

jaclas

    Trzeba być kobietą, żeby to wszystko rozróżniać:)

    3 lata temu

ThomasMarc9

    Ja napisałem lila i było źle

    3 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

    Fioletowy-purple. Jakie violet?

    2 lata temu

ania1548

    A purple może oznaczać bordowy?

    3 lata temu

domi223959

    Nie

    3 lata temu

OLIWCIAAA

    Niee c;

    3 lata temu

    Powiązane dyskusje