"The bear"

Překlad:Ten medvěd

July 7, 2017

6 komentářů


AaaBbb166312

Já tam slyším the beer ale to je asi spíše psychologie než lingvistika


Lenka174924

The bear znamená medvěd a the beer znamená pivo.


Ahoj396331

Je rozdíl v a bear a the bear?


Lenka174924

když budete v angličtině mluvit o medvědovi tak řeknete: I see a bear and the bear is big tak the použijete až potom co už se o něm nějak zmíníte a to znamená že už by o něm měl ten, komu to říkáte něco vědět.


magdalenaleva97

The bear - ten medvěd


ZuzanaJurk2

Já nemohu rozeznat poslechem bear a beer?

Související diskuze

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.