"Ich bin gegen sie."

Çeviri:Ben onlara karşıyım.

July 7, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


SarhatAram

Blau gegen Rot = kırmızıya karşı mavi. Lakin neden ich bin gegen sie =o bana karşı olmuyor lütfen birileri bunu bana açıklayabilir mi?


Duygu_de

Bu cümlede özne ben (ich). Karşı olan kişi benim. O bana karşı olması için 'Sie ist gegen mich veya (çoğulsa) onlar bana karşı ise Sie sind gegen mich.


SabineBergmann1

ayni sorum var. Ben ona karşı olmuyor veya Ona karsi ben olmuyor (???)


Duygu_de

Das Praedikat soll 'karşıyım' sein, weil das Subjekt 'ich' (ben) ist.


Ibrahim020292

Sie dativ-de olmalı deyil mi,ihnen?


HerrBAR1S

Ich bin gegen ihnen - Ich bin gegen Ihnen


SabineBergmann1

Hayır, 'Ihnen' yanlış burada. onlara = sie/Sie


Bar837199

Onların karşısındayım neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.