"Not during dinner"

Çeviri:Akşam yemeği sırasında değil

4 yıl önce

34 Yorum


sawash23

‘Aksam yemegindeyken‘ daha anlasilir bir cumle.

4 yıl önce

MayaCeyhan

bende yanı şekilde cevap verdim kabul etmedi.

1 yıl önce

sayzus
sayzus

bence de. ben de o şekilde cevap verdim kabul etmedi.

3 yıl önce

Zeynep565730

Bencede öğle.

2 yıl önce

kevok.

akşam yemeği süresince değil dedim doğru dedi yanlız bir fazla boşluk var uyarısı yaptı yemeği ve sırasındayı bitişik algılıyor

3 yıl önce

sclkck

akşam yemeği sırası değil dedim neden kabul etmedi. başka bir anlam olabiliyor ama burada sırasında anlamı veren nedir

4 yıl önce

meteboz

Dont during dinner aksam yemegi sirasi degil olmali bence ...

3 yıl önce

cmtsy

Olumlusunu anlarsaniz olumsuzu da anlarsiniz. During dinner. Aksam yemegi sirasinda/esnasında olan biseyi anlatirken kullanilir. Olumsuzu da aksam yemegi sirasinda/esnasında degil/olmadi gibi düşünülebilir

3 yıl önce

berkala1

Çünkü sizden istenen türkçe karşılığı değil, duyduğunuz şeyi yazmanız isteniyor.

9 ay önce

selvince

sırasında da demek için hiç bir ifade yok bence de sizin dediğiniz doğru

3 yıl önce

SelcukYure

"akşam yemeğin sırasında değil" dedim "yemeğin" kelimesindeki n harfine takıldı. Tek bir harfi bazen yanlış olarak algılıyor bazen imla hatası diyor. Neden

4 yıl önce

kulekci

Imla hatasi oldugunda yazilanin da anlam ifade etmedigi zamanlarda hata olarak soyleyebiliyor. Ama senin soylediginde sanki iyelik vs gibi bir sey eklemissin gibi anlamli olmus. Şans. :)

4 yıl önce

plazma03

Aksam yemegi devam ederken degili yanlis kabul ediyr Or

3 yıl önce

problex

akşam yemeği sırasında değil ü yazdım yanlışlıla olmadı :D

3 yıl önce

b0c3k

"Akşam yemeğinde değil" derken tamamlanmamış bir cümle ; "akşam yemeği sırasında değil" derken de o an yapılmaması gereken bir davranıştan bahsetmez mi ? Eğer dediğim gibiyse bu iki cümle anlamının aynı cümlenin tercümesi olmaması gerekir?? !

3 yıl önce

IsmailKilani

Akşam yemeğin sırasında değil yazdım. Ve yanlış sayıldı

3 yıl önce

furkantepe

Akşam yemeği boyunca yok nasıl olmaz

3 yıl önce

Satuxing

"Akşam yemeğine kadar değil" yazdım, kabul etmedi... Fakat ben düşünüyorum doğru o..

3 yıl önce

DuhanDemir1

''Akşam yemeği sırasında değil'' yazmanız lazımdı

3 yıl önce

mastareki

akşam yemeği sırasında değil

3 yıl önce

Husnara

during ne demek

2 yıl önce

cerenmo

sırada akşam yemeği değil nasıl çevrilir

2 yıl önce

suleymansaban2

akşam yemeğinde olmaz, dedim kabul etti

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

valla ben during yerine drink yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

MervanErdem

Akşam yemeğin de değil dedim olmadı ya

1 yıl önce

OrhanSt2

ben şey yazdım akşam yemeğini sırası değil yazdım nerede hata yapmışım?

1 yıl önce

fatma822628

Bu ne ya

9 ay önce

Hasanzkaya2

2UK7C6 Klübe gel

9 ay önce

nder854925

Yanlislikla birsey farkettim konusmak icin basinca tekrar dinleme butonuna bastim ve onun konusmasini kabul etti.

7 ay önce

havuce

"Yemekteyken olmaz?" olmaz mı?

4 yıl önce

problex

aynn daha mantıklı kardeşim

3 yıl önce

emircangargan

olmaz

3 yıl önce

eeempusa

Bu ne demek ya

3 yıl önce

mskaymas

yemeğisüresince ayrı yazılmaz "turkish grammar" fyi

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.