"Eigentlich kann er nicht gut schwimmen."

Çeviri:Doğrusu o iyi yüzemiyor.

July 8, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


fotlam

Aslında o iyi yüzemez diyorum yok illa ki dogrusu diyeceksin diyor.Kacinci denk gelisim kacinci rapor edisim bilmiyorum.burada illa ki dogrusu anlamini kullanmayi gerektiren mantik nedir.


ex_contributor

illa ki aynısını gerektiren bir mantık yok, alternatifleri manuel olarak ekleyecek gönüllü eksikliği var


Gluslu0

ama ikinci sefer giriyorum( en az 3 ay oldu )yine aynı


humetin

Merhaba Selcen hanım, sizlere nasıl yardım edebilirim?

Wie kann ich Euch helfen ?


MusabAbdlh

Eigentlich takısı yüzünden doğrusunu yazman gerekir


nesiba3

Evet ayni düşüncelerim


Ergeva

Aslında neden yanlış kabul ediliyor. Başka cumlede aslında kabul edildi. Anlamıyorum? İlerleyemiyorum .

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.