"What is your main job?"

Μετάφραση:Ποια είναι η βασική σου εργασία;

July 8, 2017

8 σχόλια


konsta-ntinos

δουλειά ή εργασία έχουν την ίδια σημασία στην ελληνική γλώσσα...

July 8, 2017

Eleanna473768

Εργασία εννοεί όπως την εργασία γλώσσας

December 30, 2017

georgia328493

Οχι αυτο ειναι homework. Αυτο ειναι εργασία- επάγγελμα

July 13, 2018

I.Schmidt1

ποια είναι η κύρια δουλειά σου;

August 11, 2018

jaye16
Mod

είναι ήδη μια αποδεκτή μετάφραση

September 4, 2018

Zj6V4

Το """"main""""δεν σημαίνει κύρια; Ε γιατι τότε στην απάντηση γράφει βασική;○

September 23, 2018

kB6l4

απηντησα :που ειναι η κυρια δουλεια σου γιατι ειναι λαθος;

June 2, 2019

jaye16
Mod

What σημαίνει "ποια" εάν γράψατε πού θα σήμαινε where. Μπορεί να υπάρχει και άλλα λάθοι.

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας. Μέχρι και οι αναφορές είναι ανώνυμες. Άρα αν η πρότασή σας βγει λάθος, το μόνο που θα μπορούσα να σας προτείνω είναι να διπλοτσεκάρετε τις απαντήσεις σας πριν τον τελικό έλεγχο, για τυχόν τυπογραφικά ή μπέρδεμα πληκτρολογίων. Αν το πρόβλημα παραμένει και είναι σίγουρο πως δεν έχετε άλλο λάθος, ενημερώστε μας.

Αν είστε 100% σίγουρη πως όντως δεν έχετε κανένα λάθος, την επόμενη φορά που θα συμβεί αφήστε ένα σχόλιο με στιγμιότυπο οθόνης, σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται εδώ https://forum.duolingo.com/comment/29076205 , για να αναφέρουμε την πρόταση στο Duolingo ως προβληματική.

June 2, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.