Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Can you help me?"

Μετάφραση:Μπορείτε να με βοηθήσετε;

πριν από 1 χρόνο

6 σχόλια


013241750

δεν έχει καθόλου ήχο

πριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Θα μπορούσες να με βοηθήσεις;

πριν από 7 μήνες

D_..
D_..
Mod

Can = μπορώ
Could = θα μπορούσα

πριν από 7 μήνες

LinaTif

Πως μπορουμε να καταλαβουμε αν ειναι στον ενικο η στον πληθυντικο;

πριν από 2 μήνες

LinaTif

Πως μπορουμε να καταλαβουμε αν ειναι στον ενικο η στον πληθυντικο;

πριν από 2 μήνες

NStelios

Δεν μπορούμε.

πριν από 1 μήνα