1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Can you help me?"

"Can you help me?"

Μετάφραση:Μπορείτε να με βοηθήσετε;

July 8, 2017

6 σχόλια


013241750

δεν έχει καθόλου ήχο


Konstantin716578

Θα μπορούσες να με βοηθήσεις;


D_..
Mod
Plus

Can = μπορώ
Could = θα μπορούσα


LinaTif

Πως μπορουμε να καταλαβουμε αν ειναι στον ενικο η στον πληθυντικο;


LinaTif

Πως μπορουμε να καταλαβουμε αν ειναι στον ενικο η στον πληθυντικο;


NStelios

Δεν μπορούμε.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.