"Can you help me?"

Μετάφραση:Μπορείτε να με βοηθήσετε;

July 8, 2017

6 σχόλια


013241750

δεν έχει καθόλου ήχο

July 8, 2017

Konstantin716578

Θα μπορούσες να με βοηθήσεις;

December 27, 2017

D_..
Mod

    Can = μπορώ
    Could = θα μπορούσα

    December 27, 2017

LinaTif

    Πως μπορουμε να καταλαβουμε αν ειναι στον ενικο η στον πληθυντικο;

    June 17, 2018

LinaTif

    Πως μπορουμε να καταλαβουμε αν ειναι στον ενικο η στον πληθυντικο;

    June 17, 2018

NStelios

    Δεν μπορούμε.

    June 30, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.