1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Pencereden dışarıya bakmak d…

"Pencereden dışarıya bakmak daha ilginç."

Çeviri:Looking out the window is more interesting.

March 25, 2014

9 Yorum


SeyhanOZEN

Looking outside from the window... olmaz mı?


Alkizilo

It is more interesting to look out from the window? diye bir şey yazdım ama ... olmadı. Neden acaba?


Woodeland

It is more interesting to look out the window?


CitizenRiza

Looking out the window is more interesting. it is more interesting to look out the window alternatif cevaplar


akif.y

Pencereden anlamını veren bir kelime ?


TeknoSanat

'Den' anlamını ne veriyor. Anlamadım.


LOKMAN427141

look out ..... den bakmak demek


Mberra522951

looking out from the window is more interesting

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.