"You will swim next year."

Vertaling:Jij zult volgend jaar zwemmen.

July 9, 2017

7 opmerkingen


jako101173

"je zal" is toch ook correct nederlands?

July 9, 2017

jako101173

"zij antwoordt niet op de vraag" wordt vertaald door Duolingo met: she does not respond to the question. Ik heb " she does not answer to the question" waarom is dat niet goed? Jako . .

July 11, 2017

Dutchesse722

Omdat answer geen to neemt, maar respond wel. Bv: She answered the question, but her friends didn't respond to it. Snap je?

July 11, 2017

jako101173

ik denk wel dat ik het begrijp. to answer (te beantwoorden) is geen werkwoord, en to repond wel (reageren)

July 12, 2017

Dutchesse722

Answer is wel een werkwoord, maar je zegt nooit to answer to the question. Dus als je had geschreven She does not answer the question Dan had het wel goed geweest.

July 12, 2017

WC20001

Jij zult zwemmen volgend jaar is toch ook gewoon gebruikelijk Nederlands?

May 20, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.