"Youwillswimnextyear."

Vertaling:Jij zult volgend jaar zwemmen.

1 jaar gelden

6 opmerkingen


jako101173

"je zal" is toch ook correct nederlands?

1 jaar gelden

jako101173

"zij antwoordt niet op de vraag" wordt vertaald door Duolingo met: she does not respond to the question. Ik heb " she does not answer to the question" waarom is dat niet goed? Jako . .

1 jaar gelden

Dutchesse722
Dutchesse722

Omdat answer geen to neemt, maar respond wel. Bv: She answered the question, but her friends didn't respond to it. Snap je?

1 jaar gelden

jako101173

ik denk wel dat ik het begrijp. to answer (te beantwoorden) is geen werkwoord, en to repond wel (reageren)

1 jaar gelden

Dutchesse722
Dutchesse722

Answer is wel een werkwoord, maar je zegt nooit to answer to the question. Dus als je had geschreven She does not answer the question Dan had het wel goed geweest.

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.