Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen ekmeği nerede saklarsın?"

Çeviri:Where do you keep the bread?

4 yıl önce

16 Yorum


cronychucky

Hide de kabul edilmelidir bence

4 yıl önce

mssoylu

Hide tutmak değil gizlemek olarak çevrilebilir diye biliyorum. Gizli saklı işlerde olduğu gibi. Keep ise depolamak anlamına yakın sanırım. Tabi yine bilenler bilir.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aynen boyle

4 yıl önce

Emrahmys

ekmek 'hide' anlamında saklanamaz mı? olur ya; kimse yemesin diye saklamışızdır belki :)

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ekmek saklanabilir, sorun tutmakla saklamanın aynı olmaması.

3 yıl önce

Emrahmys

'Sen ekmeği nerede saklarsın?' öyleyse; fiili 'saklamak' olan bu cümlenin İngilizceye çevirisi için hide kullanılabilir. değil mi?

3 yıl önce

hasanodac14
hasanodac14

hold tutmak degil mi hide kabul edilmeliydi

4 yıl önce

kadir.alka

Where do you save the bread kabul etmedi

3 yıl önce

a_begum
a_begum

'save' kayıt etmek ya da kurtarmak anlamındadır. Bu cümle için uygun değil bence

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Normal bir sey cunku save ile keep'in anlamlari farkli

3 yıl önce

BirtanMartyn

Türkçesinden, aklıma tutmak fiili, gram dahi gelmiyor... :) biz hep saklananları bulan çocuklardık

2 yıl önce

RampageB

The yi sôylemeye gerek yok

2 yıl önce

Hseyinsar5

Burada herhangi bir ekmek olduğu için the olmaması gerektiğini düşündüm, the mutlaka olmalımıydı.

1 yıl önce

EKREMAYDIN4

Keep kelimesini kabul etmeli bence

9 ay önce

Tragedy_666

Bu neden where kelimesini "W H ere" diye okuyor.

8 ay önce

Tragedy_666

Girl kelimesini de "G irl" diye okuyor.. dahası da var.

8 ay önce