"Sen ekmeği nerede saklarsın?"

Çeviri:Where do you keep the bread?

March 25, 2014

16 Yorum


cronychucky

Hide de kabul edilmelidir bence

March 25, 2014

mssoylu

Hide tutmak değil gizlemek olarak çevrilebilir diye biliyorum. Gizli saklı işlerde olduğu gibi. Keep ise depolamak anlamına yakın sanırım. Tabi yine bilenler bilir.

August 8, 2014

Selcen_Ozturk

aynen boyle

August 8, 2014

Emrahmys

ekmek 'hide' anlamında saklanamaz mı? olur ya; kimse yemesin diye saklamışızdır belki :)

May 8, 2015

Selcen_Ozturk

ekmek saklanabilir, sorun tutmakla saklamanın aynı olmaması.

May 8, 2015

Emrahmys

'Sen ekmeği nerede saklarsın?' öyleyse; fiili 'saklamak' olan bu cümlenin İngilizceye çevirisi için hide kullanılabilir. değil mi?

May 8, 2015

hasanodac14

hold tutmak degil mi hide kabul edilmeliydi

July 27, 2014

kadir.alka

Where do you save the bread kabul etmedi

February 7, 2015

a_begum

'save' kayıt etmek ya da kurtarmak anlamındadır. Bu cümle için uygun değil bence

April 4, 2015

emredeniz07

Normal bir sey cunku save ile keep'in anlamlari farkli

May 22, 2015

BirtanMartyn

Türkçesinden, aklıma tutmak fiili, gram dahi gelmiyor... :) biz hep saklananları bulan çocuklardık

October 28, 2015

RampageB

The yi sôylemeye gerek yok

May 8, 2016

Hseyinsar5

Burada herhangi bir ekmek olduğu için the olmaması gerektiğini düşündüm, the mutlaka olmalımıydı.

June 26, 2017

EKREMAYDIN4

Keep kelimesini kabul etmeli bence

December 1, 2017

Tragedy_666

Bu neden where kelimesini "W H ere" diye okuyor.

January 14, 2018

Tragedy_666

Girl kelimesini de "G irl" diye okuyor.. dahası da var.

January 14, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.