Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Güneş hep doğudan doğar."

Çeviri:Die Sonne geht immer im Osten auf.

0
1 yıl önce

5 Yorum


Ogn876646

Die Sonne geht immer vom Osten auf. Bizim türkçeye daha uyumlu gibi sanki. Mesela Ich bin vom Osten= Ben doğudanım. Im Osten ise farklı çevrilir mesela: Ich war im Osten= Ben doğudaydım,doğuda bulundum gibi.

0
Cevap ver1 yıl önce

SteffiBookworm-

Çoğunlukla fiiller Almanca'da ve Türkçe'de aynı gramatik davayı gerektirir, ancak her zaman değil. Almanca'da iki gramer vakası daha azdır. Bunun yerine edatlar da kullanılır. Onların kullanımı için gerçek kurallar yoktur. Bağlam içinde öğrenilmesi gerekir.

1
Cevap ver11 yıl önce

Ogn876646

teşekkürler Sfeffi.

0
Cevap ver1 yıl önce

SteffiBookworm-

Rica ederim :)

0
Cevap ver11 yıl önce

humetin

Im Osten = Doğuda - Güneş hep doğuDA doğar.

0
Cevap ver7 ay önce