Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"She did not tell me her address."

Vertaling:Zij heeft mij haar adres niet gegeven.

1 jaar gelden

2 opmerkingen


Lisette632256

kun je mij vertellen wanneer ik het werkwoord to do moet gebruiken

1 jaar gelden

Dutchesse722
Dutchesse722

In het engels, als je een zin negatief (of ontkennend) wilt maken, dan gebruik je de verleden tijd van het werkwoord to do (did) zoals in de bovenstaande oefeningszin. Bv: He did not (didn't) go to the pool today = Hij ging niet naar het zwembad vandaag.

1 jaar gelden