Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The content of these laws is hard to define."

Překlad:Ten obsah těchto zákonů je obtížné definovat.

před 1 rokem

5 komentářů


Petr.Pesak

Zdravím, proč není akceptovatelné místo slova definovat pouzit české slovo určit?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Doplneno. Diky.

před 1 rokem

DashaBergr

Proč není možný překlad:Je obtížné definovat obsah těchto zákonů???

před 6 měsíci

DashaBergr

Je obtížné definovat obsah těchto zákonů...je špatně??? Proč???

před 6 měsíci

ZdekaSchoo

Protože to by se dalo přeložit jako "It is hard to define the content of these laws." Golden rule. Jenom zkouším hádát proč.

před 3 týdny