"Nobody listened to me."

Fordítás:Senki nem hallgatott rám.

March 25, 2014

20 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

koncsard.t

Van bármi különbség a "sem" és a "se" jelentése között??

December 16, 2014

SzabolcsVe2

Nincs, jelentsd!

January 15, 2015

barnak01

Miért hibás a fordításom? "Senki sem hallgatott meg engem" Jelentettem hibának vajon jól tettem?

March 31, 2014

Szakalp78

Jo tanacs: mindig nem-et hasznalj, a sem-ekkel mindig csak szivas van

May 6, 2014

barnak01

Lehet, de nézd meg a felettem hozzászólót :-)

May 7, 2014

aptg.gabi

Valóban nem szereti a program a sem -et ezt már én is tapasztaltam! Szerintem jelentsd a hibáknál és 1x elfogadják.

May 14, 2014

margitsumser

Nekem már elfogadta a "sem" kifejezést 2017 .04.

April 23, 2017

haramara

Jól tetted, már elfogadja.

June 15, 2014

OlivrBened

Ez nagyon baromság hogy nem fogadja el a "se"-t

June 8, 2015

affy

Valaki magyarazza meg, hogy ha eddig nem volt gond, hogy nem hasznaltam ekezetes betuket, akkor most a "ram" a "rám" helyett miert nem jo?

March 25, 2014

AgnesBedo

Valahol szólni kellene - de nem tudom, hogy ez kinek az asztala -, hogy mint pl. a spanyolnál csináljanak kis dobozkát, ahol olyan betűk vannak, amit az angolok nem használnak, így pl. az ékezetesek is, meg a n-jük kis hullámmal a tetején.

March 26, 2014

ErdsBarbar2

A hallott es a hallgatott kozott mi a kulonbseg angolban?

July 24, 2016

vasvariistvan

heard=hallott, listened=hallgatott

August 11, 2018

AgnesBedo

A "Senki nem hallgatott meg engem" - miért nem jó?

March 26, 2014

GusztvHara

nem hallgatott senki sem rám, mi ezzel a probléma, tán a dupla tagadás?

March 1, 2015

Mirjam114175

MIERT NEM JO AZ HOGY SENKI SE FIGYELT RAM?

July 16, 2017

Harga

Nem rossz ez sem, de duo itt most nem ezt tanítja.

February 4, 2018

enano001

Kifejtenéd, hogy mit értesz ez alatt? Segítene, köszi!

November 25, 2018

DAVDavd

Sosem mondta nekem.. ezt sem fogadja el

August 4, 2017

Apici2

Még jó (mert a mondat teljesen mást jelent).

January 19, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.