A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nobody listened to me."

Fordítás:Senki nem hallgatott rám.

0
4 éve

17 hozzászólás


koncsard.t

Van bármi különbség a "sem" és a "se" jelentése között??

4
Válasz3 éve

SzabolcsVe2

Nincs, jelentsd!

2
Válasz3 éve

OlivrBened

Ez nagyon baromság hogy nem fogadja el a "se"-t

2
Válasz3 éve

affy

Valaki magyarazza meg, hogy ha eddig nem volt gond, hogy nem hasznaltam ekezetes betuket, akkor most a "ram" a "rám" helyett miert nem jo?

1
Válasz4 éve

AgnesBedo

Valahol szólni kellene - de nem tudom, hogy ez kinek az asztala -, hogy mint pl. a spanyolnál csináljanak kis dobozkát, ahol olyan betűk vannak, amit az angolok nem használnak, így pl. az ékezetesek is, meg a n-jük kis hullámmal a tetején.

0
Válasz4 éve

barnak01
barnak01

Miért hibás a fordításom? "Senki sem hallgatott meg engem" Jelentettem hibának vajon jól tettem?

1
Válasz4 éve

Szakalp78

Jo tanacs: mindig nem-et hasznalj, a sem-ekkel mindig csak szivas van

4
Válasz4 éve

barnak01
barnak01

Lehet, de nézd meg a felettem hozzászólót :-)

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

Valóban nem szereti a program a sem -et ezt már én is tapasztaltam! Szerintem jelentsd a hibáknál és 1x elfogadják.

2
Válasz4 éve

margitsumser

Nekem már elfogadta a "sem" kifejezést 2017 .04.

1
Válasz1 éve

haramara
haramara

Jól tetted, már elfogadja.

0
Válasz4 éve

ErdsBarbar2

A hallott es a hallgatott kozott mi a kulonbseg angolban?

1
Válasz2 éve

vasvariistvan

heard=hallott, listened=hallgatott

0
Válasz3 napja

AgnesBedo

A "Senki nem hallgatott meg engem" - miért nem jó?

0
Válasz4 éve

GusztvHara

nem hallgatott senki sem rám, mi ezzel a probléma, tán a dupla tagadás?

0
Válasz3 éve

Mirjam114175

MIERT NEM JO AZ HOGY SENKI SE FIGYELT RAM?

0
Válasz1 éve

Harga
Harga

Nem rossz ez sem, de duo itt most nem ezt tanítja.

1
Válasz6 hónapja