"Nobodylistenedtome."

Fordítás:Senki nem hallgatott rám.

4 éve

18 hozzászólás


koncsard.t

Van bármi különbség a "sem" és a "se" jelentése között??

4 éve

SzabolcsVe2

Nincs, jelentsd!

3 éve

barnak01
barnak01

Miért hibás a fordításom? "Senki sem hallgatott meg engem" Jelentettem hibának vajon jól tettem?

4 éve

Szakalp78

Jo tanacs: mindig nem-et hasznalj, a sem-ekkel mindig csak szivas van

4 éve

barnak01
barnak01

Lehet, de nézd meg a felettem hozzászólót :-)

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Valóban nem szereti a program a sem -et ezt már én is tapasztaltam! Szerintem jelentsd a hibáknál és 1x elfogadják.

4 éve

margitsumser

Nekem már elfogadta a "sem" kifejezést 2017 .04.

1 éve

haramara
haramara

Jól tetted, már elfogadja.

4 éve

OlivrBened

Ez nagyon baromság hogy nem fogadja el a "se"-t

3 éve

affy

Valaki magyarazza meg, hogy ha eddig nem volt gond, hogy nem hasznaltam ekezetes betuket, akkor most a "ram" a "rám" helyett miert nem jo?

4 éve

AgnesBedo

Valahol szólni kellene - de nem tudom, hogy ez kinek az asztala -, hogy mint pl. a spanyolnál csináljanak kis dobozkát, ahol olyan betűk vannak, amit az angolok nem használnak, így pl. az ékezetesek is, meg a n-jük kis hullámmal a tetején.

4 éve

ErdsBarbar2

A hallott es a hallgatott kozott mi a kulonbseg angolban?

2 éve

vasvariistvan

heard=hallott, listened=hallgatott

5 hónapja

AgnesBedo

A "Senki nem hallgatott meg engem" - miért nem jó?

4 éve

GusztvHara

nem hallgatott senki sem rám, mi ezzel a probléma, tán a dupla tagadás?

3 éve

Mirjam114175

MIERT NEM JO AZ HOGY SENKI SE FIGYELT RAM?

1 éve

Harga
Harga

Nem rossz ez sem, de duo itt most nem ezt tanítja.

11 hónapja

enano001

Kifejtenéd, hogy mit értesz ez alatt? Segítene, köszi!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.