"The phone is out of service."

Fordítás:A telefon nem működik.

4 éve

18 hozzászólás


hektorka

A telefon nem üzemel Ez miért nem jó?

4 éve

GergelyMol1

Sztem jó, jelezni kell.

4 éve

johalasz46

It doesn't work.

8 hónapja

BoldizArt

"Nem dolgozik."

7 hónapja

erika0422

Érdekes. Eddig úgy tudtam, azt jelenti, hogy lemerült :D Még érdekesebb, hogy tegnapi sorozatban is ezt mondta a nő, és ott is azt jelentette, hogy lemerült.

11 hónapja

GzaSzab
GzaSzab

azért kiváncsi lennék, hogy ezt a formulát, vagy egy előző leckében tanult formulát ( "valami" does not work) használják gyakrabban a beszélt nyelvben

3 éve

quartzhun

Az eredeti válasz formális, hivatalosabb. A buszokra itt Angliában pl.: "Not in service" van kiírva és ez is igen formális. A tiéd viszont az általános beszédben fordul elő. :)

2 éve

kosBalogh4
kosBalogh4

A telefon szolgálaton kívül van. ez sem jó...

8 hónapja

kachyta
kachyta

használhatatlan? vagy ez máshogy van angolul?

3 éve

tomyyka

useless, unuasble

3 éve

Skirka
Skirka

A telefon felmondta a szolgálatot. Ez miért nem jó magyarul?

3 éve

Tamas51
Tamas51

Sok jó magyar mondat van de a lefordítandó mondat nem múltidejű.

2 éve

KovcsJzsef15

" Telefon tönkrement" szerintem jó válasz....

1 éve

Katalin5246

Ugye , eddig a " phone" ugy tanították, hogy mobiltelefon. A z pedig leszokott merülni. Viszont, az adott mondatból kiinduva, értelemszerüen, "szolgálaton kívül ", vagy "üzemen kívül" van. ezek után el kellett volna fogadniuk a fordítást .Vagy mégse? Akkor ,melyik a helyes?

6 hónapja

birobandi

A telefon szolgáltatás szünetel. Mi baj van ezzel a fordítással?

2 éve

iolah2

A telefon nincs szolgálatban. Ez tökéletes, miért nem fogadta el? Ráadásul ez szó szerinti!

3 éve

cet423
cet423

mert ilyen nem mondunk magyarul

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

:-)

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.