Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız motorlar hakkında okur."

Çeviri:The girl reads about motors.

0
4 yıl önce

8 Yorum


falconblue

"The girl studies about motors" olabilirdi bence

0
Cevap ver4 yıl önce

burhanzdem

Olmaz. Study calismak anlami icerir. Read okumak. Bu sefer de ince gordun deme :))

1
Cevap ver4 yıl önce

falconblue

Study ders çalışmak, öğrenim görmek anlamına da geldiğinden; Türkçe'de de deriz ya, "ne okuyorsun" sorusuna cevaben "iktisat okuyorum" diye. Bu yönde düşünmüştüm. :)

2
Cevap ver4 yıl önce

burhanzdem

bu sefer sen ince görmüşsün :)

1
Cevap ver4 yıl önce

alidarcan777

the olmasa olmazmı?

0
Cevap ver3 yıl önce

HulyaCakka

motor yerine engine denemezmi?

0
Cevap ver2 yıl önce

OrhanbyStar

The girl reads about engines. Kabul ediyor.

0
Cevap ver5 ay önce

osmandede3

the girl studies about motors neden olmuyor burada ki okur =okulda öğrenim görmek anlamında mı yoksa bildiğimiz herhangi bir yazı okumak anlamında mı olduğunu nereden bileceğiz müneccim miyiz?

0
Cevap ver4 ay önce