1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız motorlar hakkında okur."

"Kız motorlar hakkında okur."

Çeviri:The girl reads about motors.

March 25, 2014

22 Yorum


HulyaCakka

motor yerine engine denemezmi?


OrhanbyStar

The girl reads about engines. Kabul ediyor.


falconblue

"The girl studies about motors" olabilirdi bence


burhanzdemir

Olmaz. Study calismak anlami icerir. Read okumak. Bu sefer de ince gordun deme :))


falconblue

Study ders çalışmak, öğrenim görmek anlamına da geldiğinden; Türkçe'de de deriz ya, "ne okuyorsun" sorusuna cevaben "iktisat okuyorum" diye. Bu yönde düşünmüştüm. :)


burhanzdemir

bu sefer sen ince görmüşsün :)


SevdaErdal

Bence de, ama kabul etmedi


alidarcan777

the olmasa olmazmı?


TanEr767552

Bi motor bi engine bu ne karşim ya


Aysenk

Neden She reads about motors... kabul edilmiyor ki?


alibektas34

She, "o" demek ve her yaş grubu için kullanılabilir. Bu örnekte ise kişinin kız olduğu vurgulanıyor, yaşlı ya da yetişkin biri değil.


RanaToka

niye "she" değil de "the girl"?


MehmetAliBey7733

Çünkü "kızlar" diyor, "o" demiyor!


hakan_sygn

cinsiyet olarak kiz oldugunu anlasanda shenin manası o demek soruda kiz diyor kizin ingilizcesi de girl oldugu icin the girl cevap


mertyildiz8

Kitap olarak mi okur yoksa meslek anlami mi


alibektas34

Kitap, dergi vs.

Meslek olarak okumak için study kullanılıyor.


osmandede3

the girl studies about motors neden olmuyor burada ki okur =okulda öğrenim görmek anlamında mı yoksa bildiğimiz herhangi bir yazı okumak anlamında mı olduğunu nereden bileceğiz müneccim miyiz?


cy1Qfl

Herhangi bir cevap kabul etmiyor ve devam etmiyor. cevaplar; 1) The girl reads about of motors. 2)The girl reads about of engines. bu seçeneklerden 1. sini doğru cevap olarak verilmesine rağmen kabul etmiyor ancak nasıl olduysa The girl reads about motors. cevabını 2. veya 3. denemede kabul etti. Sabırım bug var


HediyeDalg

machine motor engine bunların 3 ünüde kullansak oluyor mu ?


AhmetUnalAlici

Engin de motor olmuyor mu


hacaverayavuz

Neden about of motors olmuyor


akif.y

bu about da bir cümlenin sonunda oluyor bir olmuyor, bir sabit dur be kardeşim!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.