Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They have horses."

Çeviri:Onların atları var.

4 yıl önce

34 Yorum


GlCpD9

Ya arkadaşlar bn onların atları var diye dogru yazdım bi baktım yanlış dedi ve doğru cvbı bnmkiyle aynı yazdı kafam gitti

1 yıl önce

Rinat.English

Merhaba arkadaş. Aynen bendede oluyor öyle şeyler. Sen en iyisi üzülme.

1 yıl önce

hakan1984

Beygir yazdim yanlis diyo

3 yıl önce

ceren738873

SsslxsIasa

2 yıl önce

Zembereck

atları var onların yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

hasan927166

They - onlar have - sahiplik - horses - atlar bunları biliin doğru yaparsınız

1 yıl önce

yusuf558953

Aynen

1 yıl önce

AKINZTOPRA

Algilamiyor bir türlü

3 yıl önce

cumhuraltn

Tane tane söylüyorum anlasın diye daha ilk kelimedeyken süreyi bitiriyor sonra "yanlış yaptın"

2 yıl önce

DilaraBaytam2

onların atları var güzelimi güzell......daddadrararra dadadada

2 yıl önce

FfurkanTom

Düzgün söylese güzel olacak

1 yıl önce

PatatesSalatasi

başkasıından bahsederken has kullanılmıyor muydu?

1 yıl önce

HseyinTokl1

They onlar anlamına geliyor Their ise onların burda neden Their degil

1 yıl önce

pikachu61

fddfasg

1 yıl önce

pikachu61

dffg

1 yıl önce

keremekr

cevap onların atları var

1 yıl önce

keremekr

cevap onların atları var

1 yıl önce

12244896

Arkadaşım İngilizcen yok mu be !!!! Yanlış yanlış cevap veriyon

1 yıl önce

elifayca_taka

onlar atlardır yazdım yanlışmış

1 yıl önce

Mcahit443475

Verilen kelimede atlar yazıyor düzeltin ben doğru yaptım

1 yıl önce

sude46

They have horses dedim yanlış dedi

1 yıl önce

almadostu1

niye mikrofon duymuyor

10 ay önce

EgeYldz5

Onlar atlara sahib

6 ay önce

Cemresef

Binada yanlış diyor

6 ay önce

aliberdani

Have sahiplik eki hetirmiş millet dikkat.

6 ay önce

-PJM-

Merhaba. "They have the horses" olsaydı "atlar onlarda" mı olacaktı? Lütfen yardım edin.

2 ay önce