1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is not necessarily person…

"It is not necessarily personal."

Fordítás:Ez nem feltétlenül személyes.

March 25, 2014

10 hozzászólás


Tyavoda

Ilyet nem mond egy magyar! Mesterkélt.

January 7, 2015

Kekybri

Teljesen egyet értek!

May 7, 2016

tepertospogacsa

mi ez az ómagyar mondat?

February 16, 2016

istvanhorv15

Nem lehetne egyszerubben fogalmazni a mondatokat ?

August 16, 2017

forgoedit

Nem szükségképp személyes....pontosan ugyanaz, mint a nem szükségképpen személyes (legalábbis magyarul)

April 6, 2014

sevike2

???????????????‽‽‽¿¿¿

August 13, 2019

Ranker66

szükségszerüen ha rövid ű vel írod nem fogadja el de nemtudom miért

March 25, 2014

Maminti.

Mert hosszú ű-vel kell írni!

April 11, 2014

EszterZubor

jelentsd be

April 1, 2014

sevike2

Minek jelentse?

August 13, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.