"It is not necessarily personal."

Fordítás:Ez nem szükségszerűen személyes.

4 éve

9 hozzászólás


Tyavoda

Ilyet nem mond egy magyar! Mesterkélt.

3 éve

BlankaBrig1

Teljesen egyet értek!

2 éve

kogu4
kogu4

v.ö. My personal secretary has your name. A személyi titkáromnak megvan a neved.

7 hónapja

forgoedit

Nem szükségképp személyes....pontosan ugyanaz, mint a nem szükségképpen személyes (legalábbis magyarul)

4 éve

tepertospogacsa

mi ez az ómagyar mondat?

2 éve

istvanhorv15

Nem lehetne egyszerubben fogalmazni a mondatokat ?

1 éve

Ranker66

szükségszerüen ha rövid ű vel írod nem fogadja el de nemtudom miért

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert hosszú ű-vel kell írni!

4 éve

EszterZubor

jelentsd be

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.