1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who are the workers?"

"Who are the workers?"

Çeviri:İşçiler kimler?

March 25, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

umurgdk

"Kimler işçi" neden kabul edilmedi?

March 25, 2014

Tubagkta2

aynen sadece o yanlış oldu onun yüzünden seri bozuldu

September 20, 2019

EnesGne1

kimler şiçidir neden olmadı :(

November 11, 2014

rain852535

"kimler işçi" yazdım olmadı.

October 15, 2017

aligencer2

Kimler işçidirler. niye olmuyor?

June 1, 2016

mert728

kimler işçiler olmadı neden

August 12, 2016

ssbugra

Kimler işçidir ? kabul etmedi

April 15, 2018

kunefeseverim

"Kimler içşiler?" Neden olmadı?

June 25, 2019

gulistana

s var çoğul olur, anlamı farklılaştırır

May 16, 2014

YeSiL_SiYaH

kimler işçinin nesi var

November 3, 2014

safa_cinar0

-ler eki yok yanlızca

January 17, 2015

aligencer2

Kimler işçilerdir. niye kabul edilmedi?

June 1, 2016

Merve.Nur.AK

işçiler kim le işçiler kimler aynı şey fakat kabul edilmedi

January 26, 2017

Beybili

İşçi ve personel aynı şey degil mi

May 19, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.