Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"They are apples."

Traducere:Sunt mere.

acum 4 ani

5 comentarii


Elena.Julia_.

Nu gasesc logica. 'They ' inseamna fie 'Ei' fie 'Ele'.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Este oricum acceptată şi varianta "Ele sunt mere."
Dar tu cum ai fi tradus în sens invers, dacă primeai propoziţia "Sunt mere."?

În engleză nu se poate să lipsească subiectul, nu putem să spunem doar ”Are apples.”, iar pentru că ”mere” este la plural trebuie să folosim subiectul ”they”. Citiți și aici pentru traducerea în sens invers.

acum 4 ani

LivianMari1

Ele sunt mere? Stiam ca pentru obiecte(fructe) se foloseste "it". Gresesc?

acum 3 ani

Crina223

Fantomitzah,esti admin??? Intreb si eu asa: ))))) ne ajuti foarte mult!!!

acum 3 ani

DianaDascl

Żbbcxhxcvnjm *; $$^

acum 2 ani