1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "They are apples."

"They are apples."

Traducere:Sunt mere.

March 25, 2014

9 comentarii


Elena.Julia_.

Nu gasesc logica. 'They ' inseamna fie 'Ei' fie 'Ele'.


fantomitzah

Este oricum acceptată şi varianta "Ele sunt mere."
Dar tu cum ai fi tradus în sens invers, dacă primeai propoziţia "Sunt mere."?

În engleză nu se poate să lipsească subiectul, nu putem să spunem doar ”Are apples.”, iar pentru că ”mere” este la plural trebuie să folosim subiectul ”they”. Citiți și aici pentru traducerea în sens invers.


Khetlin2

Mereu ziceți citiți aici citiți aici. Unde aici, sunteți amețiți de cap? Că nu se deschide nimic.


iiai
Mod

Se poate întâmpla ca o pagină web care a fost indicată de cineva cu ani în urmă să nu mai existe în prezent. Cei care dau explicații în forum sunt voluntari, la fel au fost și cei care au creat cursul. Așadar te rugăm: dacă nu ai nici o vorbă bună pentru ei sau nu poți vorbi politicos atunci respiră. Cumpără-ți o carte și citește. Sau caută pe internet.

De asemenea, te rugăm să citești regulile acestui forum, pe care le găsești în partea de jos a fiecărei pagini de discuții, acolo unde scrie Reguli.


Mirela42106

Bună., de ce nu se deschide unde scrii aici... Îmi plac comentariile tale. Sunt începătoare ai veau să învăț inteleg corect.


LivianMari1

Ele sunt mere? Stiam ca pentru obiecte(fructe) se foloseste "it". Gresesc?


Crina223

Fantomitzah,esti admin??? Intreb si eu asa: ))))) ne ajuti foarte mult!!!


ihnatiuc.dorina

Aici mi se pare gresit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.