Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O suyu içer."

Çeviri:He drinks the water.

4 yıl önce

46 Yorum


dtsinan

Su icer olsaydi the ya gerek yoktu

4 yıl önce

emoterrari

aynen

1 yıl önce

Hsnanur606430

Aynen

4 ay önce

dtsinan

Ama suyu dedigi icin the olabilir

4 yıl önce

egehans

"O" 'dan sonra virgül konulmamış. O, suyu içer olduğunda söylediğiniz cevap doğrudur. ancak O suyu içer denildiğinde suyu işaret ediyor gibi söylenmiştir. İmla hatası bulunmaktadır.

4 yıl önce

FxKdiyebiri

He yerine she yazdım, kabul etmedi! Cinsiyet belirtmemesine rağmen kabul etmemesi saçmalık

3 hafta önce

abdulsamet29493

the yi kullanmadanızda olur anlamda hiçbir değişiklik olmaz ben 3 yıldır öyle alıştım ve şuan ingilizcemin çok iyi olmasına rağmen burda hiçbir soruyu cevaplayamıyorum

4 gün önce

RamazanGke1

she dedim hata dedi kim olduğu belirtilmemişki

1 yıl önce

Gnbars

She yok sokuk kicindan element uydurma

2 ay önce

burak849172

you nun anlamıda o olduğu için bence onuda kabul etmeli

1 yıl önce

AliEmre750748

Seni tebrik ederim

6 ay önce

ESMA53
ESMA53

You sen demek

4 ay önce

huriyebyks

Aynen öyle

9 ay önce

mmt952461

The bu kaar onemli mi

7 ay önce

abdulsamet29493

Hiç önemli değil o kadar önemsiz ki hiçbir anlama gelmiyor gerçek hayatta kullanmasanda ollur

4 gün önce

ayselcakas

Ben yaptım

4 ay önce

kemal669405

Aradaki the ne ne anlam ifade ediyo lan

4 ay önce

Sude706199

Berbat

4 ay önce

AbdulbakiZ3

The neyi belirtmektedir o dediginiz kisi he dir o su degildir

3 ay önce

Halil874815

She drinks the water neden olmuyor. "He" she" nerede kullanacağım hakkinda bilgi lütfen.

2 ay önce

Halil874815

She neden olmadi

2 ay önce

alyadeniz2

Anlamadim bana anlaticak olan varmi

1 ay önce

smailBeirl

Ya water ile drinks yeri değişik olsa ne farkediyor ki oyle yapıyorum yanlış diyor

1 ay önce

abdulsamet29493

İngilizcede kesin bir kural vardır o da özneden sonra fiilin gelmesidir .eğer getirmezsen devrik cümle de olmaz.kurduğun cümleden hiçbir anlam çıkmaz

4 gün önce

Mustafadisli

Bu uygulamanın 'the' ve 'a-an' karmaşasına sinir oluyorum. Yok bir yazmadınız yok the koymadınız.

2 hafta önce

uayp15

She drinks water yazdım yanlış dedi

2 hafta önce

aydan235525

O SUYU İÇER

1 hafta önce

romeococo

Neden The takisi geliyor

4 yıl önce

AlperVar

"Suyu içer" dediği içinmiş. "su içer" dese the olmazmış

4 yıl önce

Deademo596

Çünki the takisi belli olan bir şeyi belirtir

3 yıl önce

AytenTopra

Su ile suyu arasindaki farki the ile sagliyoruz ;)

3 yıl önce

AY_12

Neden drinks Neden çoğul

3 yıl önce

Gzde143327

Geniş zaman olduğu için

5 ay önce

Sedat669648

Drinks deki s çoğul değil he şhe it te getirilen takı

5 ay önce

bekirhan14

He she it ile baslayan cumleler, genis zamanda s takisi alir

4 ay önce

Hazal.Kara

The olmazsa olmuyormu

1 yıl önce

mahmut435741

Yorum

1 yıl önce

Taner548

The belli bir şeyi belirtirki bu gerekli hata yok.

3 yıl önce

ilayda_sengil

The kelimesine ne gerek var ki

3 yıl önce

ilkay145085

Hepiniz yapamadınız ama ben yaptın hahahahahaha I am pro

1 yıl önce

ayselcakas

Ne diyon lan Bende yaptım var mı la olm

4 ay önce

tutkuyildi

Niye he belki she ??

4 yıl önce

cihatvar

she de diyebilirdin kabul ediyor sistem.

4 yıl önce

SerifMertK

Su bilindik bir şey olduğu için the kullanılır

3 yıl önce

TrkMuzaffer

It water drinks. yazdım. Ne hatam var? Acil cevap...

3 yıl önce