"O suyu içer."

Çeviri:He drinks the water.

4 yıl önce

42 Yorum


dtsinan

Su icer olsaydi the ya gerek yoktu

4 yıl önce

emoterrari

aynen

1 yıl önce

Hsnanur606430

Aynen

7 ay önce

TheLiloz

Aynen

2 ay önce

dtsinan

Ama suyu dedigi icin the olabilir

4 yıl önce

FxKdiyebiri

He yerine she yazdım, kabul etmedi! Cinsiyet belirtmemesine rağmen kabul etmemesi saçmalık

4 ay önce

Emreakc3

Harbiden ya

2 ay önce

egehans

"O" 'dan sonra virgül konulmamış. O, suyu içer olduğunda söylediğiniz cevap doğrudur. ancak O suyu içer denildiğinde suyu işaret ediyor gibi söylenmiştir. İmla hatası bulunmaktadır.

4 yıl önce

mmt952461

The bu kaar onemli mi

10 ay önce

abdulsamet29493

Hiç önemli değil o kadar önemsiz ki hiçbir anlama gelmiyor gerçek hayatta kullanmasanda ollur

3 ay önce

kemal669405

Aradaki the ne ne anlam ifade ediyo lan

8 ay önce

Mustafadisli

Bu uygulamanın 'the' ve 'a-an' karmaşasına sinir oluyorum. Yok bir yazmadınız yok the koymadınız.

4 ay önce

EMRE323439

Ayne

2 ay önce

RamazanGke1

she dedim hata dedi kim olduğu belirtilmemişki

1 yıl önce

burak849172

you nun anlamıda o olduğu için bence onuda kabul etmeli

1 yıl önce

AliEmre750748

Seni tebrik ederim

10 ay önce

ESMA53
ESMA53

You sen demek

8 ay önce

huriyebyks

Aynen öyle

1 yıl önce

ayselcakas

Ben yaptım

8 ay önce

Sude706199

Berbat

7 ay önce

AbdulbakiZ3

The neyi belirtmektedir o dediginiz kisi he dir o su degildir

6 ay önce

Halil874815

She drinks the water neden olmuyor. "He" she" nerede kullanacağım hakkinda bilgi lütfen.

6 ay önce

Halil874815

She neden olmadi

6 ay önce

alyadeniz2

Anlamadim bana anlaticak olan varmi

5 ay önce

smailBeirl

Ya water ile drinks yeri değişik olsa ne farkediyor ki oyle yapıyorum yanlış diyor

5 ay önce

abdulsamet29493

İngilizcede kesin bir kural vardır o da özneden sonra fiilin gelmesidir .eğer getirmezsen devrik cümle de olmaz.kurduğun cümleden hiçbir anlam çıkmaz

3 ay önce

uayp15

She drinks water yazdım yanlış dedi

4 ay önce

aydan235525

O SUYU İÇER

3 ay önce

abdulsamet29493

the yi kullanmadanızda olur anlamda hiçbir değişiklik olmaz ben 3 yıldır öyle alıştım ve şuan ingilizcemin çok iyi olmasına rağmen burda hiçbir soruyu cevaplayamıyorum

3 ay önce

FikretFikr

The water suyu anlamına mı geliyor?

3 ay önce

FxKdiyebiri

Evet

3 ay önce

melike217687

Neden drink degilde drinks çoğul degil ki

2 ay önce

bahar180767

Niye is kullanamıyoruz

2 ay önce

TheLiloz

Çünkü is hayvanlar için kullanılıyor

2 ay önce

bahar180767

İs' i hep karıştırıyorum. Bu cümle de neden kullanılmadı ya da ne amaçla kullanılıyo açıklar mısınız

2 ay önce

EMRE323439

Aynen

2 ay önce

Davut61905

Ne the imiş arkadaş

2 ay önce

Ouzhan342940

İkide bir yanlış cevap veriyor

2 ay önce

Kadir257779

The (bir) yerine geciyor mk

1 ay önce

MerveB15

Neden drink değil de drinks?

3 hafta önce

Zeynep217986

the ya gerek yok

2 hafta önce

AysunCoarY

Yanlislikla oldu

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.